این مادر ژاپنی نان های بسیار لذیذ و خوشبویی را با الهام از نقاشی های کودکانه ی فرزندش درست می کند (عکس های جدید)

ران، هنرمند متولد شیزوکای ژاپن، که با نام نان کنل کسب و کار خود را به راه انداخته است، نان های شگفت انگیزی را با الهام از نقاشی کودکانه می پزد که با دیدن آن ها فوق العاده تعجب خواهید کرد و با خود می گویید اگر این ها نان هستند پس آن چه من تا کنون می خوردم چه بود.

0

این مادر ژاپنی نان های بسیار لذیذ و خوشبویی را با الهام از نقاشی کودکانه ی فرزندش درست می کند

ران، هنرمند متولد شیزوکای ژاپن، که با نام  نان کنل  کسب و کار خود را به راه انداخته است، نان های شگفت انگیزی را با الهام از نقاشی کودکانه می پزد که با دیدن آن ها فوق العاده تعجب خواهید کرد و با خود می گویید اگر این ها نان هستند پس آن چه من تا کنون می خوردم چه بود.

این مادر ژاپنی از نقاشی کودکانه پسرش و طبیعت برای پخت این نان ها الهام می گیرد و تصورات بی نظیر خود و فرزند کوچکش را به طرح های خلاقانه ای تبدیل می کند که تنها پس از این که نان را بریدید بیرون می آیند و سبب خوشحالی و تعجب شما خواهند شد.

از گل های پر جنب و جوش تا شخصیت های کارتونی و نقاشی کودکانه مورد علاقه پسرش، ران همه ی تصاویر را می تواند به نان های خوشمزه تبدیل کند و گویا هیچ محدودی در خلاقیت او وجود ندارد.

بهترین و جالب ترین بخش این فرایند این است که این نان ها از طعمی طبیعی بهره می برند و ران  از رنگ های طبیعی مانند اسفناج، کاکائو و چغندر در این نان ها استفاده می کند.

برای مشاهده ی برخی از نان های شگفت انگیز و جذاب ران می توانید قسمت پایین صفحه را مشاهده کنید. این عکس ها آن قدر جذاب هستند که حتی از درون تصویر هم می توانید عطر و طعم شگفت انگیزشان را حس کنید و از دیدنشان لذت ببرید.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

مطالب مرتبط
کیک رنگارنگ ترکیبی از کیک لیمویی ، شکلاتی ، وانیلی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.