بروزرسانی نسخه ی آزمایشی واتس اپ برای مایکروسافت

0

بروزرسانی نسخه ی آزمایشی واتس اپ برای مایکروسافت

نرم افزار واتس اپ : همانطور که می دانید برنامه ی واتس اپ یک برنامه ی پیام رسان فوری می باشد که برای تلفن های همراه هوشمند توسط شرکت سهامی واتس اپ طراحی و تولید شده است.

طراح و تولید کننده ی این نرم افزار شخصی به نام یان کوم می باشد.

شاید تعجب کنید اما نسخه ی آزمایشی نرم افزار باز هم برای سیستم عامل مایکروسافت بروز رسانی خواهد شد.

در صورتی که با قابلیت Live Location آشنایی ندارید باید بدانید که این ویژگی به کاربران واتس اپ این امکان را می دهد تا مکان دقیق خود را با دوستان، خانواده و یا هر شخص دیگری که کاربر واتس اپ می باشد به صورت زنده به اشتراک بگذارند طریقه ی استفاده از این قابلیت نرم افزار واتس اپ به این شکل است که باید به چت یکی از دوستان خود بروید و بر روی گزینه ی Location کلیک کنید، در حال حاضر پس از مدت ها شاهد قابلیت Live Location واتس اپ در دیوایس های ویندوز فونی در ورژن ۲.۱۸.۳۰ بتا ویندوز فون واتس اپ، نیز هستیم.

Live Location در نرم افزار واتس اپ ویندوز فون

درصورتی که یکی از کاربران دیوایس های ویندوز فونی هستید و از نرم افزار واتس اپ برای ارتباط با دوستانتان استفاده می کنید از این پس می توانید به راحتی مکانی که در آن هستید را با استفاده از قابلیت Live Location واتس اپ برای دوستان خود به اشتراک بگذارید البته قبل از اشتراک گذاری Location خود بهتر است بدانید که این قابلیت نرم افزار واتس اپ تنها تا فاصله ی ۵ کیلومتری به طور دقیق می تواند Location شما و یا دوستانتان را نشان دهد و البته در صورتی که بخواهید اشتراک گذاری محلی که در آن قرار دارید را متوقف سازید می توانید از گزینه ی Stop این نرم افزار استفاده کنید تا دیگر هیچ کسی از دوستان، خانواده و یا هر شخص دیگر از Location شما خبر نداشته باشد.

مطالب مرتبط
نوکیا 9 و سنسور اثرانگشتی در زیر نمایشگر

علاوه بر اضافه شدن قابلیت Live Location به واتس اپ در دیوایس های ویندوز فونی، بخش سرچ در گروه ها نیز دچار تغییرات کاربر پسندی شده است به گونه ای که از این به بعد کاربران واتس اپ به راحتی می توانند اعضای گروه را پیدا کنند.

یکی دیگر از ویژگی ها و قابلیت های اضافه شده به بتای ویندوز فون واتس اپ ، قابلیت پاک کردن پیام های ارسالی قبل از اینکه ۶۸ دقیقه و ۱۶ ثانیه از ارسال پیام بگذرد می باشد.

لازم است بدانید که پشتیبانی از واتس اپ برای ویندوز فون ۸ توسط مایکروسافت قطع شده است و در حال حاضر جدید ترین ویندوز فون ها می توانند آپدیت های این اپلیکیشن پیام رسان یعنی واتس اپ را دریافت کنند.

منبع : phonearena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.