نسخه الکتریکی هیوندای النترا برای اولین بار رویت شد

0

نسخه الکتریکی هیوندای النترا برای اولین بار رویت شد

هیوندای همه ما را با رونمایی از مدل  Veloster N پر قدرت خود در نمایشگاه اتومبیل دیترویت شگفت زده کرد، اما گویا قرار است که باز هم این کمپانی، ما را با اضافه کردن یک مدل عملکردی دیگر به خط تولید خود شگفت زده کند، چرا که هدف این مارک کره ای، پیشرفت روزافزون است.

عکس های جاسوسی جدید مدل تمام الکتریکی  النترا 

عکس های جاسوسی جدید نشان می دهد که مدل تمام الکتریکی  النترا در نهایت به مرحله تولید خواهد رسید. با توجه به عکس های گرفته شده توسط عکاسان، گویا النترا که کاملا استتار شده بود، در ساحل برفی دریاچه ای در کانادا، در حال گذراندن تست های خود مشاهده شده و تنها نشانه های اندکی در این خودروی کاملا استتار شده مشخص بود که هویت الکتریکی اش را برملا می ساخت.

در این خودرو نیز همان سبک چرخ های هیوندای که در دیگر خودرو های الکتریکی این کمپانی استفاده می شود به چشم می خورد. اسپای شات ها نشان می داد که خبری از لوله اگزوز نیست، اما پس از بازرسی بیشتر، مشخص شد که یک اگزوز کوچک در قسمت پایینی سمت چپ، پنهان شده است.

النترا یک نسخه هیبرید یا پلاگین

پس این احتمال نیز وجود دارد که این خودرو، یک نسخه هیبرید یا پلاگین هیبرید باشد. به غیر از نشانه هایی که نشان دهنده الکتریکی بودن این خودرو است،  برخی عناصر طراحی جدید نیز در  النترا به چشم می خورند که احتمالا در تمام نسخه های این مدل، به کار گرفته خواهند شد. هر چند نمای جلو، به خوبی پوشیده شده است، نسبت به مدل فعلی منحصر به فردتر به نظر می رسد  و چراغ های عقب نیز اندکی به روز شده اند.

مطالب مرتبط
اسپای شات یا عکس های جاسوسی از فراری 488 GTO

این اولین بار است که ما چیزهایی را در مورد نسخه الکتریکی خودروی النترا شنیده ایم و اسپای شات های این مدل را مشاهده کرده ایم، بنابراین جزئیات زیادی در مورد این خودرو نمی دانیم. جز اینکه از لحاظ ظاهری،  شبیه به مدل Ioniq است. البته  مدل Ioniq دارای یک موتور الکتریکی ۱۱۸ اسب بخار (۸۷ کیلووات) و برد ۱۲۴ کیلومتر (۱۱۹ کیلومتر) می باشد و به رقابت با خودروهایی مانند نیسان لیف، شورلت بولت و تسلا مدل ۳، می پردازد.

اما هنوز معلوم نیست که ایا در النترا نیز، همین موتور به کار گرفته می شود یا خیر. مدل فعلی النترا   با موتور بنزینی معمولی ارائه می شود که دارای توان ۱۲۸ اسب بخار (۹۵ کیلو وات) است، در حالی که نسخه اسپرت سطح بالای آن دارای موتوری با توان ۲۰۱ اسب بخار می باشد (۱۴۹ کیلو وات) . انتظار می رود که این کمپانی، به زودی نسخه الکتریکی النترا  را روانه بازار کند اما هنوز جزئیات بیشتر و یا محدوده قیمت این خودروی الکتریکی مشخص نشده است.

عکس های جاسوسی هیوندای الکتریکی النترا

منبع: MOTOR1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.