نسل جدید تلویزیون های سونی

0

نسل جدید تلویزیون های سونی

سونی : نمایشگاه CES 2018 هر ساله در لاس وگاس آمریکا برگزار می شود.

در این نمایشگاه که بزرگترین رویداد دنیای تکنولوژی است، معتبرترین شرکتها، دستاورد ها و نوآوری های خود را عرضه خواهند کرد.

در ماه آینده این رویداد مهم جهت نمایش جدید ترین اختراعات صنعت الکترونیک برگزار خواهد شد.

شرکت سونی به تازگی لوگوی جدید خود را با عنوان ۸K HDR به ثبت رسانده است.

این شرکت در سال ۲۰۱۶ برای تبلیغ و ترویج تلویزیون های خود از لوگوی فعلی ۴K HDR استفاده کرده است که به نظر میرسد لوگوی جدید تکامل لوگوی فعلی باشد.

این لوگو ظاهرا برای تلویزیونهای مبتنی بر فناوری LED میباشد و به احتمال بسیار بالا در نمایشگاه CES 2018 که ماه آینده برگزار خواهد گردید شرکت سونی از اولین تلویزیون ۸K خود رونمایی خواهد کرد.

سونی در اکتبر ۲۰۱۷ علامت تجاری و لوگوی ۸K HDR خود را در JPO ( اداره ثبت اختراعات ژاپن)، ایزویو ( دفتر بین المللی املاک اتحادیه اروپا) و USPTO ( دفتر ثبت اختراعات و علامت تجاری ایالات متحده) ثبت کرده است.

همچنین سونی برای ترویج تلویزیون ها و سایر محصولات خود یک نسخه به روز شده از لوگوی فعلی خود ۴K HDR ارائه کرده است.

سال ۲۰۱۸ همراه با تلویزیونهای ۸K

سونی در نظر دارد همراه با رویداد CES 2018 که ماه آینده در لاس وگاس برگزار میشود، اولین تلویزیون ۸K خود را به معرض نمایش بگذارد از همین روی این شرکت ژاپنی تاکنون لوگوی Ultra HD Premium و طرحهای مشابه را نادیده گرفته است.

سونی تاکنون گزارشی از تولیداتش برای CES 2018 ارائه نکرده است و گزارشات بیان شده بر اساس لوگوی ثبت شده پیش بینی شده و تاکنون سونی این خبر را تایید نکرده است.

گزارش ها و لیستی که به نمایش LED ها اشاره دارد و کمی عجیب به نظر میرسد:

مطالب مرتبط
مشخصات فنی تیگو 7 جدید با پیشرانه 1.5 لیتری توربو 147 اسب بخاری

سونی در ماه مه ۲۰۱۶ نخستین برنامه خود را برای ۴K HDR ارائه داد و از آن به عنوان گیرنده های تلویزیون نام برده و مورد دسته بندی قرار داده است.

در ادامه در اکتبر ۲۰۱۷ سونی لوگوی جدید ۸K HDR و لوگوی (۴K HDR) را به روز رسانی نموده و تحت دسته بندی « گیرنده های تلویزیون با دید نوری LED» قرار داده است.

در حالی که در صنعت تکنولوژی، تلویزیونهای LCD بر پایه نور LED ترجیح داده میشوند.

طبقه بندی بسیار خاص ممکن است در واقع به تلویزیون های LED واقعی که هر پیکسل از دیود های نوری ساخته شده است اشاره کند که در آنها به پنل LCD نیاز نیست.

این گزارش هرچند ممکن است ناچیز باشد اما نشان دهنده برنامه ریزی سونی برای تلویزیون هایی بر اساس تکنولوژی میکرو LED است.

این در صورتی است که سامسونگ شایعه کرده که در  رویداد CES 2018 ماه آینده، یک تلویزیون ۱۵۰ اینچی بر اساس نمایشگر میکرو LED عرضه خواهد کرد.

برای اطلاع از جدیدترین تکنولوژی های ارائه شده توسط محصولات شرکتها باید تا ماه آینده منتظر ماند، و اینکه آیا تلویزیون ۸K HDR خود را معرفی خواهد کرد یا نه؟

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.