نسل جدید پورشه ۹۱۱ توربو رویت شد

0

نسل جدید پورشه ۹۱۱ توربو رویت شد

طرفداران پورشه، دوباره هیجان زده خواهند شد. اسپای شات های جدید منتشر شده از پورشه ۹۱۱ که در آینده ای نه چندان دور تولید خواهد شد هم اکنون به نمایش درآمده اند.

تصاویر متفاوت از نسل جدید پورشه ۹۱۱ توربو

بر خلاف مجموعه تصاویر قبلی که تنها شامل سپرهای جعلی، تیپ های اگزوز جعلی و فاقد بال عقبی بود، تصاویر جدید پیش نمایش یک نمونه اولیه را نشان می دهد که از لحاظ آپشنه ا به نسخه تولیدی نزدیک تر است و دارای باله عقبی می باشد.

نمای جلویی این مدل، به ویژگی های جدیدی مانند چراغ های LED روشنایی روز مجهز شده است. این اولین بار است که ما این چراغ ها را به وضوح در نمونه های دو رگه این کمپانی مشاهده می کنیم.

گلگیرهای عقب گسترده تر شده اند، اما چراغ های جلو شکل گرد همیشگی خود را حفظ نموده اند. این زاویه دید به ما، چشم انداز کاملی از نمای جلو را نشان نمی دهد، اما ما فرض می کنیم که، همان استایل همیشگی پورشه در این مدل نیز به کار گرفته شده است.

در سمت عقب، بسیاری از ویژگی های جدید قابل مشاهده هستند. همانطور که قبلا ذکر شد، یک باله ثابت بزرگ، بر روی نوار چراغ عقب جای گرفته است. چهار تیپ اگزوز نیز در پشت قابل مشاهده هستند که نسبت به تیپهای مشاهده شده در نمونه اولیه بیشتر به مدل های واقعی شباهت دارند.

چرخ های پره دار این مدل نیز درست همانند چرخ های موجود در مدل های تولیدی هستند، البته هنوز بسیاری از بخش های این خودرو استتار شده اند و از دیدرس ما پنهان مانده اند.

موتور به کار گرفته شده در مدل پورشه توربو ۹۱۱ جدید ، یک موتور بوکسور شش سیلندر بی توربو است که توانی در حدود ۶۰۰ اسب بخار (۴۴۷ کیلووات) را تولید می کند.
اما متاسفانه، پورشه  ۹۱۱ جدید تا چندین سال دیگر به بازار عرضه نخواهد شد. در کنار طراحی بیرونی جدید، ۹۱۱ از ویژگی های فوق العاده ای مانند خوشه ابزار دیجیتالی و بعضی از جدیدترین تکنیک های پیشرفته بهره خواهد برد. ما دقیقا نمی دانیم که این خودروی استثنایی در چه  تاریخی رونمایی می شود، اما نمایشگاه خودروی ژنو در ماه مارس می تواند یک کاندید خوب باشد.

مطالب مرتبط
انتشار تصاویر پژو RCZ کانسپت

مجموعه اسپای شات های جدید از پورشه ۹۱۱ نوربو جدید

منبع: motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.