نهایی شدن مرسدس بنز g650 میباخ لاندالت

نهایی شدن مرسدس بنز g650 میباخ لاندالت

مرسدس مایباخ G650 Laundalet خودرویی جالب و عجیب و غریب در طول ده سال گذشته است که مرسدس بنز بالاخره از آن رونمایی نمود.

 

خودروی فوق لوکس مرسدس بنز از یک موتور ۶ لیتری توربو v12 بهره می برد و ارتفاع این خودرو از مشخصات بارز لاندالت است. اولین فروش لاندالت در بلژیک انجام شد و با مبلغ ۱/۲ میلیون یورو به فروش رفت.

 

مایباخ G650 Landaulet که بر اساس کلاس G یا G-Wagen قدیمی ساخته شده تقریبا نسخه ای نهایی از نسل کنونی آفرودرهایی است که به سال ۱۹۷۹ بازمی گردند.

 

کلمه Landaulet در نام این مدل به خودرویی با سقف تاشوی بالای صندلی های عقب بازمی گردد و در مدل های متعددی از مرسدس بنز از جمله ۳۰۰ d Landaulet مدل ۱۹۶۰، ۶۰۰ Pullman Landaulet مدل ۱۹۶۴ و مایباخ Landaulet مدل ۲۰۰۸ استفاده شده است.

 

نیروی این آفرود لوکس از موتور ۶.۰ لیتری تواین توربو V12 تامین می شود که در مدل های متعددی از جمله AMG S65، SL65 و G65 نیز به کار رفته و قدرت ۴۶۳ کیلووات و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون متر تولید می کند که به هر چهار چرخ منتقل می شود.

 

G650 Landaulet که تنها ۹۹ دستگاه از آن تولید خواهد شد دارای ویژگی های منحصر به فردی از جمله فاصله بین دو محور ۵۷۸ میلی متر بیش تر از کلاس G استاندارد، صندلی های قابل تنظیم مستقل به کار رفته در لیموزین کلاس S، صندلی های ماساژور، جاپایی صندلی های عقب، جا لیوانی های بین صندلی های عقب، میزها و تزئینات چرمی در قسمت پشت، سیستم سرگرمی عقب با نمایشگرهای ۱۰ اینچی دوگانه، رینگ هیا آلیاژی ۲۲ اینچی با تایرهای ۳۲۵/۵۵ R22، گاردهای جلو و عقب فیبر کربنی، شل گیرهای فیبر کربنی و رکاب های در برقی است.

 

مطالب مرتبط
اسپای شات های جدید از BMW M3

مشتریان می توانند سه رنگ برای سقف پارچه ای تاشو و چهار رنگ بدنه design را برای این خودرو انتخاب کنند.

 

مایباخ G650 Landaulet که در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شد در ماه سپتامبر وارد بازار اروپا گردید.

 

 

نظرات بسته شده است.