نوزادان مرده و قسمت هایی از بدن آن ها به آثار هنری تبدیل شده اند ۱۶+

0

نوزادان مرده و قسمت هایی از بدن آن ها به آثار هنری تبدیل شده اند ۱۶+

اگر به شما بگویند نمایشگاهی برگزار شده که آثار به نمایش گذاشته شده در آن نوزادان مرده، قسمت هایی از بدن انسان و تکه های بریده شده از بدن می باشند آیا مایل هستید به آنجا بروید؟

قبل از رفتن به این نمایشگاه باید متذکر شویم که تمام وسایل به کار گرفته شده در آن مصنوعی و همگی مجسمه می باشند پس اگر در آنجا روده یا خون دیدید وحشت نکنید.

همه چیز از اینجا شروع شد که یک گرافیست سنگاپوری به نام Qixuan lim برای سرگرمی Entertainment فکری عجیب و غریب در مورد نوزادان کوچک و بچه های مرده به سرش زد.

او مجسمه هایی ساخت که قلب، چشم و مغز کوچک، مانند نوزادهای تازه به دنیا آمده را داشتند. برای طبیعی تر جلوه دادن این مجسمه ها در اطراف آنها خون هم وجود دارد.

 از جمله هنر و آثار او نوزادان درون شیشه، سر قطع شده نوزادان و نوزادان تازه تشکیل شده می باشد.

زمانی که از او پرسیده شد چرا چنین نمایشگاهی را ترتیب داده است، گفت:

“من فکر می کنم ساخت این مجسمه ها علاقه شخصی من بود و قصد داشتم شخصی را که خیلی برایم قابل احترام بود شگفت زده کرده و تحت تاثیر قرار دهم.

پس از ساخت اولین مجسمه ام حس کردم به این کار علاقه بسیاری دارم و دوست دارم آن را ادامه دهم.”

مجسمه های او بسیار شگفت انگیز هستند و با جزئیات بالایی ساخته شده اند به طوری که در چند لحظه اول تصور می کنید واقعی هستند.Lim

 در اینستاگرام ۵۰ هزار نفر دنبال کننده دارد که همه آنها عاشق دیدن آثار هنری او می باشند. او همچنین سایتی دارد که آثار خلق شده اش را در آن به حراج می گذارد.

قسمت عجیب این ماجرا این است که مردم علاقه زیادی به خرید این آثار از خود نشان می دهند. شما می توانید آثار او را در صفحه اینستاگرام اش مشاهده کنید اما مراقب باشید که از ترس غش نکنید:

اختصاصی وبسایت وردنگار: کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.

مطالب مرتبط
داوود هزینه کیست و چرا لقب «هزینه» را به او داده‌اند؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.