مشخصات احتمالی نوکیا ۹ پرچمدار فنلاندی

0

مشخصات احتمالی نوکیا ۹ پرچمدار فنلاندی مشخص شد

نوکیا معروف به غول موبایل جهان و و بزرگترین نوآور و قدیمی‌ترین شرکت موبایل جهان است.

شرکت تجهیزات مخابراتی فنلاندی و چندملیتی(هند و مجارستان و چین) است، که تمرکز اصلی آن بر تولید تجهیزات و زیرساخت‌های ارتباطات مخابراتی و نرم‌افزارهای نقشه و ناوبری معطوف می‌باشد.

این شرکت از طریق شرکت تابعه نوکیا سولوشنز اند نتورکس در حوزه‌های تجهیزات پهنای باند شبکه‌های موبایل و خدمات مولتی‌مدیا نیز فعالیت می‌کند.

مشخصات احتمالی نوکیا ۹

شرکت نوکیا در نظر داشته اوایل سال ۲۰۱۸ به معرفی پرچمدار جدیدی بپردازد تا باری دیگر صنعت تلفن هوشمند را با برند خود متحول سازد.

این گوشی هوشمند به عنوان نوکیا ۹ شناخته می شود و تاکنون با شایعات بسیاری پیرامون آن رو به رو بودیم که هیچ یک به تایید یا تکذیب شرکت فنلاندی نرسیده است.

به تازگی گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می دهد فنلاندی ها اوایل ۲۰۱۸ یا همان نمایشگاه MWC 2018 را در نظر گرفتند.

به دنبال آن به تازگی مشخصات سخت افزاری نوکیا ۹ فاش شده که می توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی OLED ساخته LG، پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی، دروبین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۳۲۵۰ میلی آمپری اشاره داشت.

گذشته از آن نکته بارز این گوشی هوشمند سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو بوده که در کمتر گوشی هوشمندی شاهد انتشار آن هستیم.

البته شایعات می گوید حافظه رم این گوشی هوشمند از نوع ۴ یا ۶ گیگابایتی خواهد بود تا بتواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد.

اطلاعات بیشتری در کار نیست اما با توجه به گزارش های انتشاری مدل در ۱۹ ژانویه سال ۲۰۱۸ طی رویداد چین HMD رونمایی شده و مدتی بعد باید شاهد عرضه آن باشیم.

مطالب مرتبط
انتشار تصاویر کانسپت از Xperia XZ2 Premium سونی

این نکته جای تعجب دارد چرا نوکیا سخت افزار ضعیفی در مقایسه با پرچمداران ۲۰۱۸ به کار گرفته است.

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.