رونمایی نیسان از لیف نیسمو RC الکتریکی با صفر تا صد ۳.۴ ثانیه

نیسان لیف نیسمو rc الکتریکی

0

رونمایی نیسان از لیف نیسمو RC الکتریکی

با نزدیک شدن به برگزاری مسابقات فرمول E ، نیسان نیز دست به کار شد از لیف نیسمو RC الکتریکی رونمایی کرد. خودروی تمام الکتریکی که تنها برای پیست مسابقه طراحی شده و مناسب فضای دیگری چون خیابان عمومی نیست.

نیسان این مدل اسپرت مسابقه ای را طی رویدادی در توکیو ژاپن رونمایی کرد. نیسان همچنین خودرو را برای نخستین بار در جشنواره Nismo با حضور در پیست فوجی به نمایش می گذارد و عملکرد این اتومبیل را به رخ می کشاند.

نیسمو با قدرت ۳۲۲ اسب بخار

لیف نیسمو RC الکتریکی در کنار محصول جدید فرمول E نیسان رونمایی شد و توسط بخش نیسمو با قدرت ۳۲۲ اسب بخار در پیست حضور می یابد.

چنین قدرتی دو برابر بیشتر از نسل پیشین می باشد که سال ۲۰۱۱ معرفی شد. این مدل می تواند در کمتر از ۳.۴ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد و نسبت به نسل پیشین ۵۰ درصد عملکرد بهتری دارد. دنیل شیلاکی معاون مدیرعامل و رئیس بخش بازاریابی و فروش نیسان درباره این مدل اظهار داشت:

ما با این مدل جدید نشان دادیم که اهداف بزرگی در زمینه اتومبیل های برقی اسپرت داریم. ما می‌خواهیم رضایت مشتریان خود را همیشه جلب کنیم  و چنین حرکتی در نوع خود بی نظیر است.

وزن لیف نیسمو RC الکتریکی تنها ۱۲۰۰ کیلوگرم است

وزن لیف نیسمو RC الکتریکی تنها ۱۲۰۰ کیلوگرم است و نسخه سبک وزن آن با شاسی فیبرکربنی بزودی توسعه پیدا خواهد کرد تا عملکرد بهتری داشته باشد. موتورهای الکتریکی و مبدل‌ها به‌منظور تعادل بهتر در بالای لاستیک‌های جلو و عقب قرار می‌گیرند. سیستم چهارچرخ محرک موجب می شود تا لیف برقی اسپرت نیسان گشتاور را سریع به چرخ ها منتقل کرده و در نتیجه شتاب سریعتری را می توان شاهد بود.

از ویژگی های ظاهری آن باید به طراحی بروزرسانی شده با چراغ های جلو و عقب LED، اسپیولر قابل تنظیم، کاپوت شیب دار و طویل، ارتفاع کم و برخی دیگر اشاره کرد.

مطالب مرتبط
معرفی خودرو سال اروپا ، پژو 3008

تنها شش دستگاه از  لیف نیسمو RC الکتریکی به تولید و عرضه می رسد

به گفته نیسان تنها شش دستگاه از  لیف نیسمو RC الکتریکی به تولید و عرضه می رسد. طول بدنه ۴۵۰۰ میلیمتر است و فاصله دو محور نیز ۲۷۵۰ میلیمتری می باشد. ارتفاع اتومبیل از پایین ترین قسمت تا زمین ۱۲۰۰ میلیمتر اعلام شد.

تیم فرمول E نیسان خود را برای مسابقات فصل ۱۸/۱۹ آمده می کند تا بتواند عملکرد خوبی را از خود نشان دهد. مسابقاتی که رقبا سرسختی در آن حضور داشته و نیسان نیز باید اتومبیل های آماده و رانندگانی حرفه ای را برای این مسابقات به کار گیرد.

از این رو تیم موردبحث نیز سخت در حال آماده سازی خود هستند.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار و لینک دهی مستقیم مجاز می باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.