هارپ سلاح مخفی برای زلزله و جنگ الکترومغناطیسی+ ویدئو

0

هارپ سلاح مخفی برای زلزله و جنگ الکترومغناطیسی

این مقاله برای اولین بار توسط پژوهش های جهانی در تاریخ ۱ اوت ۲۰۱۰ منتشر شد که ویرایش های کوچکی بر روی آن انجام شده است.

” فقط نظریه پردازان توطئه گر نیستند که نگران هارپ HAARP هستند. اتحادیه اروپا این پروژه را نگرانی جهانی خواند و تصویب کرد که خواستار اطلاعات بیشتر در مورد خطرات بهداشتی و زیست محیطی آن است. علی رغم این نگرانی ها، مقامات مسئول در پروژه هارپ اصرار دارند که این پروژه چیزی شگفت آور و مهم تر از یک مرکز تحقیقاتی رادیویی نیست. “

– نقل قول بالا از یک مستند تلویزیونی به نام “در ” هارپ” از یک کانال کانادایی (CBC) می باشد.

HAARP (برنامه تحقیقاتی Auroral Rapid Active Frequency Active) یک برنامه دفاعی نظامی کمیاب، شناخته شده و در عین حال بحرانی مهم در ایالات متحده است که در سال های اخیر در محافل خاصی باعث ایجاد اختلاف نظر شده است.

با وجود اینکه مقامات هارپ این موضوع را انکار می کنند اما برخی از محققان ادعا می کنند که قابلیت های مخفی الکترومغناطیس هارپ، برای پیشبرد هدف نظامی ارتش آمریکا یعنی “دستیابی به سلطه کامل تا سال ۲۰۲۰ “، که قبلا خودش اعلام کرده بود، طراحی شده است. افراد دیگر، تا به امروز، ادعا می کنند که هارپ می تواند در تغییرات آب و هوایی، ایجاد زلزله و سونامی، مختل ساختن سیستم های ارتباطی جهانی و … استفاده شود.

جنبه های اصلی برنامه به دلایل “امنیت ملی” مخفی هستند. با این وجود شکی نیست که هارپ و تسلیحات الکترومغناطیسی که در جنگ استفاده می شوند، وجود دارد. با توجه به وب سایت رسمی “HARPP” ، پروژه هارپ یک تحقیق و تلاش علمی است که هدف آن مطالعه خواص و رفتار یونوسفر به منظور تاکید خاصی بر درک توانایی و استفاده از آن برای بهبود سیستم های ارتباطی و نظارت برای اهداف غیر نظامی و دفاعی می باشد.” یونوسفر، لایه بالایی جو زمین است که از حدود ۳۰ مایل (۵۰ کیلومتر) تا ۶۰۰ مایل (۱،۰۰۰ کیلومتر) بالاتر از سطح زمین قرار گرفته است.

مطالب مرتبط
نسل جدید شاسی بلند کلاس جی 2019 مرسدس بنز معرفی شد

وب سایت هارپ اذعان می کند که آزمایش هایی انجام می شود که از فرکانس های الکترومغناطیسی و پرتوهای انرژی به منظور جلوگیری از ضربه زدن به پالس، استفاده می کنند تا “به طور موقت یک منطقه محدود یونوسفر را تحریک کنند.” برخی از دانشمندان معتقدند که تحریک کردن این لایه حساس می تواند پیامدهای بزرگ و حتی فاجعه بار داشته باشد. محققانی که در مورد پروژه هارپ نگرانند، همچون دکتر میشل چوسودوفسکی از دانشگاه اوتاوا و دکتر نیک بیگیچ آلاسکا، شواهدی ارائه می دهند که نشان می دهد این اختلالات حتی باعث ایجاد سونامی و زلزله می شوند.

دو فیلم مستند رسانه ای بسیار مهم، یکی از شبکه CBC پخش عمومی کانادایی و دیگری توسط Channel History، فعالیت های داخلی هارپ را در قدرتمندترین شکل آن نشان می دهد.

اتحادیه اروپا “به دلیل اثرات گسترده هارپ بر محیط زیست، آن را به عنوان یک نگرانی جهانی در نظر می گیرد و خواستار آن است که مفاد قانونی، زیست محیطی و اخلاقی در سازمان های بین المللی، به طور مستقل و قبل از هر گونه تحقیق و آزمایش دیگری مورد بررسی قرار گیرد. “

شواهد و مستندات بیان می کند که اتحادیه اروپا از امتناع دولت آمریکا برای فرستادن هر مدرک و سندی برای بی ضرر بودن پروژه هارپ و استفاده نکردن از آن به منظور منافع جنگی، متاسف است.

در زیر دو نقل قول از مستند های پخش شده آورده شده است:

“سلاح های الکترومغناطیسی، یک پدیده نامرئی را که صدها بار از قدرت الکتریکی در یک پیچ و خم رعد و برق قوی تر است، ایجاد می کنند. یکی از آنها می تواند موشک های دشمن را از آسمان بیرون ببرد، یکی دیگر می تواند برای نابودی سربازان در میدان جنگ استفاده شود: برای از بین بردن تعداد زیادی از آنان و سوزاندن عمیق پوستشان. یک سلاح الکترومغناطیسی، در صورت انفجار، می تواند یک شهر بزرگ را از بین ببرد. آنها همه انرژی مورد استفاده برای ایجاد یک پالس الکترومغناطیسی قدرتمند را دارند. “

“انرژی مستقیم حاصل از چنین فناوری قدرتمندی است که می تواند برای گرم کردن یونوسفر، به منظور تبدیل آب و هوا به یک سلاح جنگی استفاده شود. تصور کنید که از یک سیل برای نابود کردن یک شهر یا گردبادها استفاده کنید تا یک ارتش نزدیک در بیابان را از بین ببرد. ارتش زمان زیادی را برای اصلاح آب و هوا به عنوان یک مفهوم برای محیط های جنگی صرف کرده است. اگر یک پالس الکترومغناطیسی بر روی یک شهر بیفتد، اساسا همه چیزها در خانه شما به طور دائمی تخریب می شوند. “

مطالب مرتبط
کروم بوک جدید لنوو 500e معرفی شد

برای کسانی که هنوز شک دارند که چنین سلاح های ویرانگر مخفی توسعه یافته است، در اینجا یک نقل قول جذاب از یک مقاله در روزنامه پیشرو نیوزیلند، نیوزیلند هرالد آورده شده است:

“آزمایش های تجربی جنگی در ساحل جزیره اوکلند انجام شد تا یک بمب، موج جزر و مدی را بسازد. رؤسای دفاعی ایالات متحده گفتند اگر این پروژه قبل از پایان جنگ به پایان رسیده بود، می توانست نقش مهمی در نتیجه جنگ داشته باشد. اطلاعات مربوط به بمب سونامی، که به نام پروژه مهر و موم شناخته می شود، در پرونده های ۵۳ ساله وزارت امور خارجه منتشر شده است.”

اگر ارتش، مخفیانه یک سلاح تولید کرده است که می تواند بیش از نیم قرن پیش باعث سونامی شود، چه نوع سلاح مرگبار پیشرفته ای در حال حاضر در دسترس است؟

و چرا این که عموم مردم هنوز درباره اسلحه های مخفی بیش از ۵۰ سال پیش نمی دانند؟

چرا رسانه ها این مسائل بسیار مهم را پوشش نمی دهند؟ واضح است که ارتش، توانایی ایجاد سونامی و احتمالا ایجاد زلزله و طوفان را دارد.

این پروژه عظیم و بی انتها (توسعه اولین بمب اتمی) یکی از این نمونه هاست. بمب افکن های مخفی در طول سال ها مخفی نگه داشته شده اند و مردم هنوز هیچ راهی برای دانستن قابلیت های کامل آن ندارند.

برخی از محققان در مورد احتمال دخالت هارپ در حوادث مهم مانند زلزله در هائیتی، سونامی اندونزی و طوفان کاترینا سوال هایی مطرح کرده اند. آیا می توان این حوادث ناشی از آزمایشات HAARP باشد؟ شاید آنها حتی توسط عناصر سرکش که کنترل این فناوری ویرانگر را به دست آوردند، ایجاد شود. البته بلایای طبیعی مثل این اتفاق می افتند که کاملا طبیعی است، اما اگر شروع به تحقیق کنید، در برخی از این بلایا، بی نظمی های زیادی وجود دارد. شواهد بی قاعده است، با این حال با قابلیت شناخته شده و ناشناخته عمده مخرب این سلاح، سوالات جدی همچنان ادامه دارد.

مطالب مرتبط
فیسبوک سازنده پردازنده ها، اسپیکر هوشمند و هدست واقعیت مجازی خواهد شد

ویدئوی پروژه هارپ:

صدای عجیب در آسمان ونکوور که به هارپ نسبت داده می شود:

صداها و نورهایی که قبل از زلرله کانادا شنیده و دیده شد:

۳۰ دقیقه قبل از زلزله چین، راز هارپ چیست؟

اختصاصی وبسایت وردنگار: کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.