هدست ویو فوکوس وایرلس

0

هدست ویو فوکوس وایرلس

هدست ویو فوکوس وایرلس

به نقل از کارشناسان فناوری وبسایت وردنگار، شرکت اچ تی سی با معرفی Vive فوکوس محصولی کامل را معرفی کرده که به عنوان هدست مستقل شناخته شده و از طراحی بهبودیافته ای در مقایسه با مدل پیشین بهره می برد. با وجود کابل های همراه، هدست Vive فوکوس به عنوان یک دستگاه مستقل عمل کرده و با سنسورهای ردیابی همراه است.

اچ تی سی سعی کرده تمامی سخت افزارهای  لازم را برای Vive فوکوس در نظر گیرد تا به عنوان هدست مستقل نیازمند کامپیوتر جداگانه برای اجرای محتوا در واقعیت مجازی نداشته باشد. پیشتر شایعاتی درباره محصول اچ تی سی منتشر شد و حال در نهایت کمپانی تصمیم گرفت، رسما آن را رونمایی کند. با معرفی Vive فوکوس طراحی متفاوتی نسبت به Vive اصلی را مشاهده می کنیم.

با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ که در گوشی های هوشمندی چون گلکسی اس۸، پیکسل ۲ ایکس ال و برخی دیگر یافت می شود، باید انتظار عملکرد بالایی را از محصول شرکت تایوانی داشت. در کنار آن صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن بالا و سنسورهای حرکتی و ردیابی مختلف در اطراف آن، هدست Vive فوکوس را به هدستی کارآمد تبدیل می سازد.

در حقیقت هدف اچ تی سی از به کار گیری این هدست ارائه محصولی بوده که بتواند به شکل بی سیم بدون نیاز به کامپیوتر بتواند عمل کند.

شرکت اچ تی سی هدف آن از توسعه Vive فوکوس هدستی بوده که با همکاری گوگل از پلتفرم DayDream بهره می برد. در طراحی این هدست شباهتی به Vive اصلی داشته و از کنترل لمسی Vive Toch برخوردار است.

در حال حاضر HTC برنامه ای برای عرضه محصول جدید در بازار چین داشته و مشخص نیست چه زمانی شاهد عرضه آن در بازارهای مختلف خواهیم بود. این بدان معنا بوده که مشخص نیست چه زمانی تاریخ عرضه آن در کشورهای غربی مشخص خواهد شد.

مطالب مرتبط
اچ تی سی و ادامه روند کاهش فروش

با این حال هدفون جدید Vive اچ تی سی بسیار تحسین برانگیز بوده و با ویژگی های جدید خود می تواند نظر بسیاری را به خود جلب کند. HTC بهینه سازی های مختلفی روی این هدست انجام داده تا بتواند عملکرد بزرگی از خود نشان دهد و یک هدست کارآمد و قابل توجه باشد.

همچنین می توان تلفن هوشمند را به این دستگاه متصل کرد و از محتوا آن به شکل واقعیت مجازی لذت برد.

قیمت هدست جدید به ۵۹۹ دلار می رسد و هدست های شرکت HTC نیز عمدتا قیمت بالایی چون Vive دارند. اگر این هدست را در کنار هدست آکیلوس گو ۱۹۹ دلاری قرار دهیم متوجه خواهید شد، اختلاف قیمت آن در چه سطحی بالا می باشد.

 

اختصاصی وبسایت وردنگار: کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.