هر آنچه که باید درباره گلکسی اس ۹ بدانیم

هر آنچه که باید درباره گلکسی اس ۹ بدانیم

 

هر آنچه که باید درباره گلکسی اس ۹ بدانیم

شرکت سامسونگ در اوایل سال به معرفی نسل جدیدی از گوشی های هوشمند پرچمدار خود می پردازد که از جمله آنها باید به سری گلکسی اس ۹ پرداخت. اسمارتفون هایی که مشخصات رده بالایی داشته و در طراحی نیز گوشی های هوشمند پریمیومی و بزرگی به شمار می روند. شرکت سامسونگ در تولید گوشی هوشمند زبان زد بوده و شناخته شده می باشد. برای سال ۲۰۱۸ نیز این برند قصد داشته گلکسی اس ۹ را در کنار گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس معرفی کند.
گلکسی اس ۹ احتمال داشته از نسخه مینی برخوردار باشد و سامسونگ بخواهد سه مدل گوشی هوشمند اندرویدی را معرفی کند. تاکنون با شایعات بسیاری پیرامون این محصول شرکت کره ای رو به رو شدیم اما هیچ یک به تایید یا تکذیب نرسیده تا مشخص شود چگونه اسمارتفونی را در آینده شاهد خواهیم بود.


این طور که پیداست شرکت سامسونگ برنامه های سخت افزاری و نرم افزاری بزرگی برای گلکسی اس ۹ در سر دارد اگرچه این موضوع رسما تایید شده نیست.
در سال جاری شاهد معرفی سه مدل گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸، اس ۸ و اس ۸ پلاس بودیم که همگی توانستند موفقیتی را برای سامسونگ رقم زنند و فروش بالا را از آن کمپانی نمایند. بنابراین داشتن انتظارات بسیار از محصول موردبحث امر بسیاری نیست زیرا حقیقتا سامسونگ توانسته برخلاف سال ۲۰۱۶ که سال ناخوشایندی را سپری کند، در سال ۲۰۱۷ به موفقیت های بسیاری دست پیدا کرده است.

به هر حال در این مطلب که توسط کارشناسان فناوری وب سایت وردنگار تهیه شده است، قصد داریم درباره هر آنچه که باید درباره گلکسی اس ۹ بدانیم را ارائه دهیم تا مشخص شود چگونه اسمارتفونی بزودی از راه می رسد.

در سال جاری شرکت سامسونگ گلکسی اس ۸ و نوت ۸ را با پردازنده اگزینوس ۸۸۹۵ یا اسنپدراگون ۸۳۵ روانه بازار کرد. تمامی پرچمداران سال جاری این شرکت کره ای عملکرد خوبی داشتند که این امر به لطف طراحی بدون حاشیه و متحول شده و سخت افزار قدرتمند صورت گرفته است.
گلکسی اس ۹ نیز انتظار می رود در بخش سخت افزاری بروزرسانی شده باشد و کمپانی سامسونگ نیز سعی داشته تا تحولی در این بخش برای گلکسی اس ۹ در نظر گیرد.
ویژگی هایی که سامسونگ می خواهد برای پرچمدار بعدی به کار گیرد حقیقتا چشمگیر بوده و می توان انتظارات بسیاری از آن داشت.

گلکسی اس ۹ پرچمدار بعدی سامسونگ

گلکسی اس ۹ پرچمدار بعدی سامسونگ بوده که مشخصه هایی برای آن در نظر گرفته شد که در حال حاضر نهایی شده و بعید به نظر می رسد تغییر خاصی در آن صورت گیرد.
پیشتر گزارشی منتشر شده که بیان می داشت سامسونگ می خواهد اولین شرکتی باشد که اسنپدراگون ۸۴۵ را برای تلفن هوشمند خود در سال ۲۰۱۸ به کار می گیرد. بالاترین مدل گلکسی اس ۸ به حافظه رم ۶ گیگابایتی مجهز شد و این در حالی است که گلکسی نوت ۸ در مدل پایه نیز چنین حافظه رمی برای آن در نظر گرفته شده است. کمپانی سامسونگ هر سال با معرفی نسل جدیدی از گوشی هوشمند خود سعی داشته مخاطبان بسیاری را به سمت محصولاتش جلب کند که در نتیجه نیز به هدف می رسد.
گلکسی اس ۸ و دیگر پرچمداران سال ۲۰۱۷ سامسونگ فوق العاده بوده و توانستند فروش قابل توجهی را برای برنده کره ای به ارمغان آورند. اما در سال ۲۰۱۸ شرکت موردبحث با اعمال تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری احتمالا بتواند همچنان راه موفقیت و فروش بالا را پیش گیرد.

طراحی و سخت افزار گلکسی اس ۹

طراحی بی حاشیه همچنان همانند مدل فعلی خواهد بود و تغییر خاصی نخواهد داشت. همانطور که گفته شد بیشتر تغییر به بخش سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی هوشمند ختم می شود.
البته با عملکرد چندین ساله سامسونگ همه چیز از قبل قابل پیش بینی بوده و این موضوع برای پرچمداران سامسونگ نیز صدق می کند. پرچمداری با طراحی چشمگیر و باکیفیت که در کنار مشخصات رده بالا قادرند نظر هر فردی را به خود جلب کنند.
سخت افزاری که سامسونگ برای نسل پیشین پرچمدار خود در نظر گرفته موجب شد تا این نسل برتر از هر پرچمدار دیگر برند باشد و با طراحی و ویژگی های نوین بتوانند فروش بالایی به دنبال داشته باشند. در این میان سامسونگ می خواهد راه نسل فعلی گوشی های هوشمند گلکسی اس را پیش گیرد و تنها با بروزرسانی نرم افزاری و سخت افزاری که در کنار طراحی کامل شبیه به نسل فعلی می خواهد باری دیگر نظر مشتریان و طرفداران خود را جلب کند.

مشخصات و ویژگی های گلکسی اس ۹

گلکسی اس ۹ در مشخصات قطعا با سخت افزاری بروزرسانی شده پدیدار خواهد شد. سخت افزاری که باید به صفحه نمایش ۵.۸ اینچی QHD+، حافظه رم ۴ گیگابایتی، پردازنده اگزینوس ۹۸۱۰ یا اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و برخی دیگر اشاره داشت. البته انتظار نمی رود در بخش حافظه رم و داخلی شاهد بهبود و تغییراتی باشیم و اگر تغییری بخواهد صورت گیرد در همان قسمت پردازنده انجام خواهد گرفت که موجب افزایش سرعت عمل گلکسی اس ۸ خواهد شد.
سامسونگ هر سال پرچمدار خود را در بخش سخت افزار بروزرسانی می کند و در سال ۲۰۱۸ نیز باید شاهد چنین تحولی بود.

رقبای سرسختی سال ۲۰۱۸ انتظار گلکسی اس ۹ را می کشند و برندهای مختلف همچون ال جی، هوآوی، سونی و چندی دیگر سخت در حال توسعه نسل بعدی پرچمدارشان هستند تا در برابر رقبا خود بتوانند عملکرد بزرگ و چشمگیری داشته باشند.
کمپانی سامسونگ را می توان در این زمینه برند قابل توجهی دانست و توانسته مورد توجه همگان قرار گیرد.
سامسونگ برای گلکسی اس ۹ برنامه های متنوعی داشته و قصد دارد برای سال ۲۰۱۸ گوشی های هوشمندی معرفی کند که در قیاس با رقبا می توانند عملکرد بالایی از خود نشان دهند و از طراحی بهبودیافته بهره می برند.

داشتن انتظارات بسیار از محصولات آینده سامسونگ با کارنامه درخشانی که داشته جای تعجب ندارد و باید این کمپانی کره ای را در زمینه تولید اسمارتفون مطرح دانست. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر و دانستن حقیقت تنها صبر می تواند مناسب باشد و در غیر این صورت موفق به کسب جزئیات دقیق نخواهیم شد زیرا شایعات بسیاری هر روز پیرامون گوشی هوشمند گلکسی اس ۹ منتشر می شود.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار مجاز می باشد.

مطالب مرتبط
نتایج بنچمارک گلکسی اس 9

نظرات بسته شده است.