هفت راه ساده برای جذاب شدن

0

هفت راه ساده برای جذاب شدن

در حالی که شما می توانید در جهت جذاب شدن کارهایی برای تغییر ظاهر خود انجام دهید، راه هایی نیز وجود دارد که می توانید فورا جذابیت خود را برای دیگران افزایش دهید.

مطالعات نشان می دهد که تغییر در زبان بدن شما، اعمال شما و حتی آنچه که می پوشید، می تواند روند جداب شدن و جذابیت شما را افزایش دهد. بنابراین، تنها به اصلاح موی ریخته شده، رژیم غذایی ناپایدار یا اسپری خود را اکتفا نکنید، درک کنید که چه کسی هستید. با این روش های اثبات شده علمی، جذاب تر می شوید. در اینجا هفت چیز ساده وجود دارد که می توانید انجام دهید و بلافاصله شما را جذاب تر می کند:

۱- انسان دوست باشید

کمک کردن به دیگران بدون فکر کردن به خودتان نشان داده که شما برای شخصی که به دنبال یک رابطه بلند مدت باشد جذاب تر به نظر می آیید. یک مطالعه نشان داد مردانی با ظاهر متوسط ​​ که به یک فرد بی خانمان پول می دهند برای زنان از مردانی که مستقیم از کنار یک فرد فقیر می گذرند جذاب تر هستند. این مورد برای زنان در رابطه های کوتاه مدت صادق نبود.

۲- از مفاهیم استعاری استفاده کنید

به گفته محققان چینی، زنان ترجیح می دهند مردان از زبان استعاری برای تعریف آنها استفاده کنند. آنها ادعا می کنند که تعریف هایی مانند “چشمان شما مانند درخشش صبح است” یا “لبخند شما قرمز آتشین هستند” بهتر از عبارت های لفظی مانند “لب های شما خیلی … هستند” مورد پسند قرار می گیرند. استدلال این نظریه این است که استفاده از زبان استعاری نیاز به هوش بیشتری از تعریف های واضح تر دارد.

۳-به طور مستقیم به کسی نگاه کنید و لبخند بزنید

کاملا مشخص است که نگه داشتن تماس چشمی یک روش مؤثر برای معاشقه است، اما با توجه به تحقیقات علمی، در واقع شما را جذاب تر می کند. برای افزایش درخواست تجدید نظر بیشتر، به سادگی به هدف مورد علاقه خود نگاه کنید و لبخند بزنید.

مطالب مرتبط
آیا اختلال نعوظ یک نشانه اولیه سکته قلبی است؟

۴- جذاب شدن با پوشیدن لباس قرمز

تحقیقات نشان داده است که استفاده از لباس یا تی شرت قرمز رنگ، واقعا می تواند هر دو جنس مردان و زنان را برای جنس مخالف جذاب تر سازد.

استفاده از رنگ قرمز باعث می شود مردان بیشتر غالب و موفق به نظر برسند و هنگامی که زنان قرمز می پوشند، خواسته های ابتدایی مردان هدف قرار می گیرند و به نظر می رسد که از نظر جنسی مطلوب تر هستند. با این حال، هنگامی که ما این تئوری را به تست اضافه کردیم، نتایجی متفاوت داشتیم.

۵-راه رفتن خود را اصلاح کنید

با توجه به تحقیقات، راه رفتن، می تواند زنان یا مردان را جذاب تر کند. در حقیقت، شما می توانید به راحتی با راه رفتن به شیوه ای متفاوت، خود را جذاب کنید. برای زنان، این مورد راه رفتن در یک خط مستقیم است و پاهای خود را دقیقا مقابل هم قرار دادن است ، در حالی که مردان باید  شانه های خود هنگام راه رفتن بالا و راست نگه دارند.

۶- سرتان را بالا بگیرید

به نظر می رسد مردم به سادگی با بالا گرفتن سر و سینه، خود را ۴۰ درصد جذاب تر می کنند.

در حقیقت، یک مطالعه نشان داد که انجام این کار باعث می شود که فرد جذاب تر باشد.

۷-جذاب شدن با اتخاذ موضع گسترده

یک تحقیق در این زمینه نشان می دهد که در یک تصویر با دوستان، اتخاذ موضع گسترده تر می تواند باعث شود که کسی جذاب تر شود.

این بدان معنی است که دستها و پاها خود را به سمت بیرون باز کنید و از هم دور کنید، ایده این است که حالتهای گسترده نشان دهنده باز بودن و سلطه است که اغلب به عنوان عامل جذابیت دیده می شوند.

مطالب مرتبط
برقراری رابطه جنسی در دوران بارداری

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.