وان پلاس در حال توسعه هدفونی مشابه ایرپاد اپل

0

وان پلاس در حال توسعه هدفونی مشابه ایرپاد اپل

گوشی های هوشمند وان پلاس احتمالا بزودی لوازم جانبی خاصی دریافت می کند که آن را به اسمارتفونی منحصربفرد تبدیل می سازد. گفته شده این لوازم جانبی مشابه هدفون ایرپاد اپل خواهد بود و تجربه کاربری کاملی دارد.

OnePlus 6 اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که در کنار آن هدفون بی سیمی توسط وان پلاس معرفی خواهد شد. این هدفون از طریق بلوتوث به دستگاه متصل شده و تجربه کاربری حرفه ای را فراهم می آورد.

البته OnePlus 6 فاقد جک ۳.۵ میلیمتری هدفون نیست و کمپانی وان پلاس سعی داشته جک را به کار گیرد اما در کنار آن هدفون بی سیم طراحی کرده که مشابه ایرپاد است. البته این هدفون مشابه پیکسل باد نیست و گزارش می گوید یک مدلی رقیب ایرپاد اپل به شمار خواهد رفت.

هنگامی که وان پلاس به معرفی این هدفون می پردازد آن را OnePlus Bullets Wireless می گویند. باتوجه به وب سایت Bluetooth SIG که این هدفون در آن لیست شده بود، این هدفون به اسم رمز Bullets آشکار شده است. احتمالا با نام مورداشاره رو به رو خواهیم بود و شرکت اپل می خواهد مشخصه های بزرگی در نظر گیرد.

ایرپاد اپل قیمتی ۱۵۹ دلاری دارد و مشخص نیست OnePlus Bullets Wireless با چنین قیمتی روانه بازار می شود. گفته شده OnePlus Bullets Wireless قیمتی ۹۹ دلاری داشته که با ۵۰ دلار اختلاف قیمت قطعا استقبال بسیاری خواهد داشت. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا وان پلاس در آینده نزدیک این هدفون بی سیم خود را معرفی کرده و در اختیار مشتریان همیشگی خود قرار دهد، پیش بینی می شود وان پلاس ۶ بهار سال جاری رونمایی شود.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

مطالب مرتبط
اپل و ادامه داشتن ماجرای نقض پتنت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.