ورود گوشی های سری J سامسونگ به مدل های pro با معرفی J7 Pro

0

ورود گوشی های سری J سامسونگ به مدل های pro با معرفی J7 Pro

تلفن همراه به دلیل قیمت گذاری های متنوع ، یکی از خریدهای محبوب و جذاب در بین مردم محسوب می شود. شرکت کره ای سامسونگ نیز با مدل های معروف خود یکی از پرفروش ترین شرکت های سازنده موبایل است. یکی از این مدل ها Galaxy J7 Pro می باشد.

 

سری J گوشی های سامسونگ یکی از بهترین محصولات سامسونگ در مقایسه با سری A و S و حتی Galaxy Noteها می باشد. مخصوصاً با ورود سری J به جمع Pro های سامسونگ. یعنی Galaxy J7 Pro .

مجموعه مدل های ارائه شده از این سری مدل ، مدل های J7 Pro، J5 Pro و J3 Pro خواهد بود.هر سه مدل طراحی جدید و یکپارچه فلزی براق و در عین حال J5 Pro و J7 Pro یک باند آنتن U-shaped را در قسمت عقب بالا دستگاه دارند.

 

با معرفی نسخه های Pro، به نظر می رسد که مشخصات فنی نظیر RAM ، باتری و حافظه داخلی بسیار بهبود یافته و ارتقاء پیدا کرده اند.

 

J7 Pro  دارای صفحه نمایش  ۵.۵ اینچی Super Amoled Full HD ، ۳  گیگابایت رم، ۱۳ مگاپیکسل f / 1.7 دوربین عقب و یک باتری بزرگ ۳۶۰۰ mAH  همراه با سایر ویژگی های پیشرفته مانند سنسور اثر انگشت در جلو و روی صفحه نمایش است.

 

از سوی دیگر، J5 Pro دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی HD، باتری ۳۰۰۰mAh و سنسور اثر انگشت جلو است. مقدار RAM و دوربین نیز همانند J7 Pro است.

 

J3 Pro مدل پایه ای برای سری هایی با صفحه نمایش ۵ اینچی، ۲ گیگابایت رم، ۱۳ مگاپیکسل f / 1.9 دوربین عقب و یک باتری ۲۴۰۰ میلی آمپری است.

 

طبق گفته ها این سه نسل، دارای نسل فعلی سیستم عامل آندروید ۷.۰ خواهد بود.

 

مطالب مرتبط
مدل مفهومی نمادین Nucleus از کمپانی Iconas

اخبار غیر رسمی ، قیمت J7 Pro را ۳۴۰ دلار اعلام کرده اند. همچنین فروش این مدل بسیار نزدیک است و بزودی در بازار عرضه خواهد شد.

 

مشخصات فنی گوشی Galaxy J7 Pro :

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.