چالش اژدها برای رنجروور اسپرت phev در جاده اژدها

0

چالش اژدها برای رنجروور اسپرت در جاده اژدها

رنجروور و چالش اژدها : راننده چینی هو پینگ تونگ با خودرو جدید رنجرور موسوم به اسپرت پی‌اچ‌ای‌وی از جاده موسوم به اژدها در چین بالا رفت تا به «دروازه بهشت» برسد.

این جاده دارای ۹۹ پیچ، ۹۹۹ پله و یک شیب تند ۴۵ درجه‌ای است.

در اینجا شما را با هنرنمایی این راننده حرفه ای که توانست با اتکا به قابلیت های خودروی اسپرت رنجروور phev همگان را متعجب کند آشنا خواهیم کرد.

این ویدئو را ببینید و به اشتراک بگذارید :

رنجروور اسپرت را باید اولین شاسی بلندی نامید که توانسته از پله های منطقه Heaven’sGate بالا رود و رکورد جهانی جدیدی را در این زمینه به نام خود ثبت نماید.

راننده ثبت چنین رکوردی با این خودرو شاسی بلند انگلیسی نیز Ho-Pin Tung بوده است.

وی در رابطه با این رکورد و تجربه خود در این زمینه گفت :

“من با خودروهای فرمول E، فرمول یک و خودروهای لمانز تجربه رانندگی داشتم اما از نظر من این تجربه، قطعا دشوارترین رویدادی بود که تاکنون با آن مواجه شدم.”

Ho-Pin Tung وی در حالت بالا رفتن از ۹۹۹ پله منطقه Heaven’sGate شاسی بلند کمپانی لندروور را در حالت Terrain Response قرار داد.

تاریخچه رنجروور

رِنج‌رووِر یا رِینج‌روور یا Range Rover یک خودرو شاسی‌بلند سواری شهری ـ بیابانی (Off-Road) لوکس است. موتور این خودرو از ابتدای تولید تا سال ۲۰۰۲ هشت‌سیلندر بنزینی بوده‌است. این خودرو ساخت کمپانی انگلیسی لندرور است.

تولید لندرور به زمانی بازمی‌گردد که جنگ جهانی دوم با تمام تلفات و ویرانیهایش پایان گرفته بود و کارخانه روور هم که در سالی هیل انگلستان واقع شده بود مانند بسیاری از کارخانه‌های دیگر با پایان گرفتن جنگ می‌بایست سیاست جدیدی را برای تولیدات خود اعمال می‌کرد.

این کارخانه که در آن زمان به تولید اتومبیل موریس مشغول بود و در کنار آن مقداری از لوازم و ماشین‌آلاتی را که در شرایط جنگ مورد نیاز بود نیز تولید می‌نمود، با پایان گرفتن جنگ تصمیم به تولید وسیله نقلیه‌ای گرفت که بتوان با صادر کردن آن قسمتی از نیاز وارداتی خود را نظیر مواد اولیه تأمین کند و همچنین خودرو تولید شده برای فعالیت‌های عمرانی پس از جنگ نیز مفید واقع گردد.

مطالب مرتبط
هر آنچه که باید درباره جگوار I-Pace بدانیم

اختصاصی ورد نگار – هرگونه کپی بداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.