چالش ۳۰ روز غذای سالم: اسفناج برای از بین بردن عفونت

0

چالش ۳۰ روز غذای سالم: اسفناج برای از بین بردن عفونت


برگ سبزی برای ایمن سازی و افزایش ویتامین Bبدن

به ۳۰ روز غذای فوق العاده، چالش ۳۰ روز پیشگیری برای تبدیل رژیم غذایی خود به مواد سالمتر در ماه آذر خوش آمدید. غذاهای فوق العاده دارای مزایای بی شماری، از افزایش سیستم ایمنی و تقویت بدن تا جلوگیری از بیماری و حتی مدیریت یائسگی هستند. در اینجا، روش های اضافه کردن اسفناج به رژیم غذاییتان آمده است، که از امروز شروع می شود!

اسفناج ممکن است به شما عضلاتی مانند ملوان زبل ندهد، اما اسفناج ممکن است به شما در جلوگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا در زمستان کمک کند. برگ سبز منبع خوبی از ویتامین های B مانند ریبوفلاوین و فولات است که مانند آلارم ها در بدن عمل می کنند تا به سیستم ایمنی بدن که ممکن است توسط ویروس ها مورد حمله قرار بگیرد هشدار دهند.

یک مطالعه در استرالیا نشان داد که باکتری ها و مخمر ها از ویتامین های B استفاده می کنند تا محصولاتی تولید کنند که سلول های ایمنی، عفونت را تشخیص دهند و شروع به مبارزه کنند. یک دلیل دیگر که در کنار سیب زمینی سرخ کرده سالاد اسفناج را مصرف کنید.

چگونگی آماده سازی اسفناج

این سبزیجات قدرتمند و متنوع هستند که پس از شستشو و خشک کردن، می توانید آنها را در یک سالاد به همراه روغن زیتون، پوره پاستو سبک به صورت خام و یا به صورت بخارپز استفاده کنید. شما حتی می توانید آن را به شیرینی هم اضافه کنید – عطر و طعم بسیار ملایم است، شما حتی آن را نخواهید دید.


اسفناج، چغندر و سالاد قدرتمند کوینا

سبزیجات، غلات و گردو، این غذای سالم را به شکل یک غذای کاملا بسته بندی شده فوق العاده در می آورند. اگر خردل را دوست دارید، آنرا نقش شفا بخش اسفناج اضافه کنید.

مطالب مرتبط
مزایا و خطرات رژیم گیاهخواری یا وگان چیست؟


اسفناج گرم مدیترانه ای آرتیشوک هوموس دوپ

در این نسخه سبک تر رستوران سنتی، به جای اینکه از پنیر استفاده شود، از ماست هومز و یونانی استفاده می شود. از پیتا گندم و سبزیجات خام آن لذت ببرید، یا از آن در ساندویچ استفاده کنید.


شیرینی و کیک اسفناج و کدو سبز

دانا مینیمالیست این کیک شیرین و تند را همانطور که شما هم حدس زدید با اسفناج به رنگ سبز در می آورد. فقط با ۶ عنصر ساده ساخته شده است، شما حتی می توانید آن را برای صبح آماده کنید و یا از کافی شاپ تهیه کنید.

نوش جان

شاید به چالش های دیگر علاقه مند باشید:

چالش ۳۰ روز غذای سالم: کاهش ابتلا به دیابت با دارچین

چالش ۳۰ روز غذای سالم: مصرف قهوه برای تسکین درد

چالش ۳۰ روز غذای سالم: بادام زمینی برای کاهش التهاب

چالش ۳۰ روز غذای سالم: قارچ و افزایش ایمنی بدن

 

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.