چالش ۳۰ روز غذای سالم: کلم بروکلی برای مفاصل سالم

0

چالش ۳۰ روز غذای سالم: کلم بروکلی برای مفاصل سالم

کلم بروکلی: درد مفاصل را با منابع بروکلی، از بین ببرید.


به ۳۰ روز غذای فوق العاده، چالش ۳۰ روزه پیشگیری برای تبدیل رژیم غذایی خود به مواد سالمتر در ماه دی خوش آمدید. غذاهای فوق العاده دارای مزایای بی شماری، از افزایش سیستم ایمنی و تقویت بدن تا جلوگیری از بیماری و حتی مدیریت یائسگی هستند.

در اینجا می گوییم چرا و چگونه می توان بروکلی بیشتری را به رژیم غذایی خود اضافه کرد، که از امروز شروع می شود!

نگران باشید و این گیاه کریسمس را به بشقاب شام خود اضافه کنید. چرا؟ تحقیقات اخیر نشان می دهد آنزیم هایی که سبب بروز مشکلات مفاصل می شوند، به نظر نمی رسد که برای کاهش درد، سولفورفان را داشته باشند. سولفورفان ترکیبی است که در زمان مصرف بروکلی آزاد می شود.

کرانچی نیز شبیه به یک درخت کوچک گیاهی و همچنین غنی از ویتامین C است که به درمان آرتریت روماتوئید کمک کرده و سیستم ایمنی، استخوان ها و رگ های خونی را تقویت می کند.

چطور بروکلی را بخوریم

شما می توانید بروکلی خام را به عنوان یک میان وعده یا در سوپ ها، مخلوط های سبزی سرخ شده ترکیب کنید. قسمت های سبز متراکم بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. اگر ابتدا لایه سخت بیرونی را از هم جدا کنید شما می توانید ساقه ها را نیز بخورید.

برنج قهوه ای زمینی سرخ شده با سبزیجات و کلم بروکلی

کلم بروکلی علاوه بر ایده آل بودن برای سرخ کردن، از آنجایی که می تواند ادویه جات و ترشیجات را جذب کند، همچنان ترد و طعم دار است. در این دستور غذایی، بروکلی با برنج قهوه ای سالم و دیگر سبزیجات ترکیب می شود.

مطالب مرتبط
سندروم ایگل ( Eagle ) چیست؟


کوکوی کلم بروکلی

اگر می خواهید اشتهایتان را به تاخیر بیاندازید، ولی بخواهید یک غذای سالم تر مصرف کنید، این می تواند برای شما جدید باشد. این غذاهای بسته بندی شده با سبزیجات را هر زمان که بخواهید، می توانید به عنوان یک میان وعده یا در کنار غذای خوشمزه بخورید.


مرغ خامه ای و پاستای کلم بروکلی

این دستور غذای خوشمزه مرغ و بروکلی، در ۳۰ دقیقه آماده می شود و این یک شام ساده برای برنامه های افراد مشغول به کار است. این ممکن است به تنهایی به پاستای مورد علاقه شما تبدیل شود!

نوش جان

شاید به چالش های دیگر علاقه مند باشید:

چالش ۳۰ روز غذای سالم: کاهش ابتلا به دیابت با دارچین

چالش ۳۰ روز غذای سالم: مصرف قهوه برای تسکین درد

چالش ۳۰ روز غذای سالم: بادام زمینی برای کاهش التهاب

چالش ۳۰ روز غذای سالم: قارچ و افزایش ایمنی بدن

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.