بررسی کامل چانگان CS85 شاسی بلند اسپرت چینی

چانگان CS85

0

شرکت چانگان در ایران و کشور چین از محبوبیت بالایی برخوردار است و بسیاری طراحی و قابلیت خودروهای این برند را قابل توجه می دانند.

تاکنون چانگان شاسی بلندهای کراس اوور میان سایز و معمولی مختلفی عرضه کرده و حال به نظر می رسد باید شاهد یک مدل اسپرت کراس اوور به نام CS85  باشیم.

CS85  از چراغ های جلو و عقب بزرگ، آینه بغل های بزرگ، جلوپنجره مشبک بلند، ارتفاع بالا و برخی ویژگی های دیگر برخوردار است.

چانگان ترکیبی از بی ام و X4 در عقب و رنو در جلو

اگر نگاهی به طراحی  چانگان CS85 اشاره کنیم باید به ترکیبی از بی ام و X4 در عقب و رنو در جلو اشاره داشت. اینکه چینی ها به کپی برداری از اتومبیل های غربی عادت دارند، عجیب نیست و چانگان نیز به عنوان یک برند چینی تاکنون چنین الگوبرداری هایی داشته است.

موتور ۱۷۸ اسب بخاری ۱.۵ لیتری توربو و ۲۳۳ اسب بخاری ۲.۰ لیتری

چانگان CS85 یک شاسی بلند ۵ نفره معمولیست که با دو موتور ۱۷۸ اسب بخاری ۱.۵ لیتری توربو و ۲۳۳ اسب بخاری ۲.۰ لیتری عرضه می شود. گزینه دوم با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به مشتریان تحویل داده می شود. در ابعاد باید به ۴۷۲۰/۱۸۴۵/۱۶۶۵ میلیمتر اشاره کرد و فاصله دو محور نیز از ۲۷۰۵ تجاوز می کند.

قیمت پایه CS85

قیمت پایه CS85 بیش از ۱۴۰ هزار یوان است و نسخه تاپ نیز با قیمت ۲۰۰ هزار یوان عرضه می شود. چانگان CS85 را در نمایشگاه اتومبیل Chengdu ماه سپتامبر به نمایش درآورد.

این شرکت امیدوار است که محصول جدید را با محدوده قیمتی نزدیک به CS75 عرضه دارد.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار و لینک دهی مستقیم مجاز است

مطالب مرتبط
درز تصاویری از ام جی اچ اس MG HS جدید با پیشرانه 1.5 لیتری توربو 170 اسب بخاری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.