چگونه فایل PDF را به ورد تبدیل کنیم

0

چگونه فایل PDF را به ورد تبدیل کنیم

تبدیل فرمت PDF به ورد بسیار آسان است و نیازی نداشته تا از نرم افزار منحصربفرد پرهزینه ای برای این تبدیل PDF بهره گیرید. براساس بررسی های صورت گرفته متوجه شدیم که WPS PDF to Word بهترین و بی نقص ترین نتایج را هنگام تبدیل فایل ها رقم می زند.

این برنامه می تواند فایل های PDF را به DOC، DOCX  نیز تبدیل کند یا اینکه متن را به شکل فایل TXT استخراج نماید. نسخه رایگان WPS PDF to Word نتایج فوق العاده ای داشته اما یک محدودیت را می توان در آن مشاهده کرد. این محدودیت تبدیل ۵ صفحه یک سند طی زمان مشخص است. البته این برنامه از splitter PDF برخوردار است و متاسفانه تنها با اسناد کوتاه سازگاری دارد.

همچنین اگر به سند خاصی برخورد کردید می توانید آن را با برنامه PDFsam Basic تقسیم کنید. اگرچه این حرکت اضافی بوده اما نتایج بهتری را رقم می زند و ارزشمندتر است.

۱- دریافت برنامه PDFsam Basic

اگر می خواهید PDF خود را به یک سند ورد تبدیل کنید و بیش از ۵ صفحه است می توانید برنامه PDFsam Basic را مورد استفاده قرار دهید. این برنامه رایگان است و می توان آن را برای تقسیم و ادغام فایل های PDF به کار گرفت. البته این نکته حائز اهمیت است که از کلیک کردن روی لینک دانلود ویندوز این اپ اطمینان حاصل کنید. برخی از تبلیغات در صفحه طراحی شده به نظر می رسد که از جمله باید به کلیدهای دانلود اشاره کرد. شما می توانید شاهد کادر Install PDFsam Enhanced باشید و در هنگام نصب ممکن است مجددا با چنین کادری رو به رو شوید.

۲- PDF خود را تقسیم کنید

پس از راه اندازی PDFsam می توانیم گزینه Split یا همان تقسیم را انتخاب کنید. برای بارگذاری فایل PDF خود در باکس کافیست از قسمت بالا با کشیدن و رها کردن فایل آن را بارگذاری کنید. سپس باید Split by every و pages را انتخاب کنید و عدد ۵ را وارد نمایید. یک مقصد خروجی و نام فایل را انتخاب می کنید و سپس روی Run کلیک کرده تا PDF شما تقسیم شود. حال آماده است تا فایل را به ورد تبدیل کنید.

مطالب مرتبط
کلاس بندی مرسدس بنز - قسمت اول

۳- دریافت WPS PDF to Word

شما باید نسخه رایگان WPS PDF to Word را دریافت کنید و پیش از اجرا باید شرایط و قوانین این برنامه را بپذیرید. در راه اندازی اولیه باید لیست فایل های PDF خود را فهرست کنید یا آن که آنها را به داخل برنامه رها نمایید.

با کمی کاربری متوجه می شوید WPS PDF to Word این قابلیت را به شما می دهد تا بتوانید فایل PDF را به ورد ساده تبدیل کنید. البته کار با این برنامه بسیار ساده است و وقت بسیاری نمی گیرد.

۴- تبدیل فایل PDF به Word

نوع فایل را تبدیل فایل PDF انتخاب می کنید. شما می توانید از فرمت های فایلی مایکروسافت چون RTF، DOC و DOCX بهره گیرید. یک مکان دریافت مطلب را انتخاب می کنید و سپس روی استارت کلیک می کنید. هنگامی که این کار انجام شد، ستون Status و خوانده و شما قادرید اسناد تبدیل شده خود را با ورد باز کنید. این سند شاید کیفیت خوبی نداشته باشد اما تقریبا با فایل PDF اصلی شما یکسان است.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.