ژاپن دیسپلی به دنبال نمایشگر پر وضوح هدست های واقعیت مجازی

0

ژاپن دیسپلی به دنبال نمایشگر پر وضوح هدست های واقعیت مجازی

شرکت های بسیاری هستند که در زمینه نمایشگر فعالیت می کنند و از جمله باید به ال جی، سامسونگ، شارپ و ژاپن دیسپلی اشاره کرد. هر یک از این کمپانی‌ها با شرکت های مختلفی جهت تولید پنل نمایشگر همکاری می کنند.

در این میان مجموعه ی هلدینگ ژاپن دیسپلی که حاصل ادغام بخش های نمایشگر های سونی ، توشیبا و همچنین هیتاچی می باشد با توسعه ی پنل های ال سی دی ۳.۲۵ اینچی با تراکم شگفت انگیز ۱۰۰۱ ppi قصد دارد کیفیت نمایشگر هدست های واقعیت افزوده را از اساس متحول کند .

مسئولان هلدینگ ژاپنی دیسپلی اعلام کرده اند که پیاده سازی چنین قابلیت هایی باعث ترسیم ویدیوهایی طبیعی در نمایشگرها می شود .

علاوه بر این ، این کمپانی در سال گذشته اعلام کرده بود که در حال تلاش برای ایجاد رزولوشن ۸۰۳ پیکسلی در هر اینچ می باشد . اما در حال حاضر این کمپانی برنامه های خود را تغییر داده است و تمرکز خود را بر روی ایجاد رزولوشن ۱۰۰۱ ppi قرار داده است .

عملکرد فناوری جدید هلدینگ ژاپنی دیسپلی به این شکل می باشد که سایز پنل ها را کاهش می دهد و تمرکز خود را بر روی حذف مشکل کاهش کیفیت پیکسل ها در هدست های واقعیت مجازی می گذارد و زمان پاسخگویی را از ۴.۵ میلی ثانیه به ۲.۲ میلی ثانیه می رساند از این رو مات بودن تصویر را به طرز شگفت انگیزی کاهش می دهد . پنجاه درصد از بازارهای هدست های واقعیت مجازی متعلق به کمپانی سونی می باشد و درصورتی که مجموعه ی هلدینگ ژاپنی دیسپلی بتواند برنامه ی خود را پیاده سازی کند قادر است تا با کمپانی سونی در زمینه ی هدست های واقعیت مجازی به رقابت بپردازد .

مطالب مرتبط
بررسی کامل بی ام و X3 M40i ، مزایا، معایب و قیمت

انتظار می رود در آینده نزدیک شاهد به کارگیری صفحه نمایش مورد اشاره در هدست های واقعیت مجازی باشیم که هر روز بر تعداد آنها در حال افزوده شدن است.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.