کانسپت جدید لامبورگینی ترزو میلیانو

0

 

کانسپت جدید لامبورگینی ترزو میلیانو

 کانسپت لامبورگینی ترزو میلیانو

کانسپت لامبورگینی ترزو میلیانو: لامبورگینی جدیدترین کانسپت خود را ارائه کرد. به گفته خود لامبورگینی، ترزو میلیانو یک ابرخودرو است. خودرویی زیبا، خشن، پر قدرت که در اینجا به بررسی این خودرو به نقل از خود لامبورگینی می پردازیم.

پیشگام و نوآورانه با سنت، لامبورگینی به دنبال بازار فروش خود در آینده است و می خواهد با فناوری های روز دنیا همراه باشد.

در این راه لامبورگینی با طراحی جدید خود خودرویی اسپورت و الکتریکی با ذخیره انرژی فوق العاده را روانه بازار می کند. بله به گفته خود لامبورگینی ترزو میلیانو یک ابر خودرو خواهد بود.

ترزو میلیانو ویژگی های منحصر به فردی خواهد داشت :

۱- انرژی

۲- نوآوری در ساخت بدنه

۳- برق و انرژی محرک خودرو

۴- معماری و طراحی خودرو

۵- صدای خودرو و به قول معروف احساسات آن

 

انرژی

ترزو میلیانو از برق به جای بنزین استفاده می کند. تولید راندمان بالا و ارائه چندین ویژگی جالب مانند امکان بازیابی انرژی جنبشی و شارژ سریع باتری ها در سیستم الکتریکی آن وجود خواهد داشت.

 برای به حداکثر رساندن قدرت که توسط برق تامین می شود، سیستم انباشت باید دارای قدرت و متقارن باشد تا امکان اجرای بالا و بازده بیشتر انرژی فراهم شود.

برای بدست آوردن این قابلیت، باتری های امروز کافی نیستند و یک حرکت بزرگ رو به جلو نیاز است. هدف لامبورگینی، ایجاد یک ابررایانه است که می تواند با کنترل باتری های موجود در خودرو بیشترین میزان راندمان را به وجود آورد.

 

نوآوری در ساخت بدنه

لامبورگینی قصد دارد وزن کم و افزایش دسترسی به انرژی الکتریکی را با استفاده از کامپوزیت های ذخیره سازی انرژی الکتریکی به عنوان یک باتری قابل شارژ افزایش دهد.

هدف این است که با استفاده از نانو فناوری، انتشار پانل های نانو در پانل های CFK که می توانند انرژی الکتریکی را ذخیره کنند و در عین حال بدن و سازه های ماشین را تشکیل دهند. در عین حال، هدف این پروژه، تکنولوژی ساخت بدنه با فیبر کربن بصورتی است که بتواند بدنه خود را ترمیم کند.

 

مطالب مرتبط
ام وی آگوستا و موتورهای مسابقه ای F3 675 و 800 RC

قدرت انتقال و معماری خودرو

یکی از جالب ترین مزیت های نیروی الکتریکی این است که انرژی را با یک سیستم ساخته شده از چندین ماشین الکتریکی، فقط از طریق سیم، تغذیه کند.

لامبورگینی قصد دارد از این فرصت استفاده کند تا گشتاور را به طور مستقیم به چرخ ها منتقل کند و بدین ترتیب با استفاده از بدنه آیرودینامیک ترزو میلیانو به حداکثر توان و سرعت خود برسد. چالش روبروی لامبورگینی استفاده از ۴WD با حداکثر توان است. خودرویی اسپورت باید هم از لحاظ وزن، بدنه و کنترل در رانندگی منحصر به فرد باشد.

 

احساسات و صدای ترزو میلیانو

چگونه می توان صدای یک لامبورگینی ۱۲ سیلندر را در ترزو میلیانو الکتریکی بوجود آورد؟ چالش بزرگ دیگری برای لامبورگینی. اما لامبورگینی ادعا می کند با طراحی بسیار علمی و آیرودینامیک بدنه و استفاده از فناوری های نوین این مشکل را براحتی حل می نماید.

 

بیشتر بخوانید:

سریعترین شاسی بلند یا SUV جهان، لامبورگینی اوروس۲۰۱۹

کانسپت کادیلاک با سوخت هسته ای با صد سال عدم نیاز به سوخت

اختصاصی وبسایت وردنگار: کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.