کانسپت لینک اند کو ۰۳ ساین ریسینگ رونمایی شد

کانسپت لینک اند کو

0

کانسپت لینک اند کو ۰۳ ساین ریسینگ رونمایی شد

شرکت های مختلفی هستند که به تولید خودرو می پردازند اما جیلی چین تاکنون برندهای مختلفی را خریداری کرد و از جمله باید به ولوو پرداخت.

این کمپانی هر سال نسل جدیدی از محصولاتش را ارائه می دهد و به تازگی با تیم ساین ریسینگ خود کانسپت اسپتری را رونمایی کرد. مدلی که به عنوان لینک اند کو ۰۳ ساین ریسینگ شناخته می شود و برجسته است.

شرکت جیلی با همکاری ولوو برندی را تاسیس کردند که به عنوان لینک اند کو شناخته می شود و به تولید مدل های منحصربفردی می پردازد.

به گفته تیم توسعه دهنده، کانسپت جدید روی پلتفرم  TCR قرار گرفته و پیشرانه ۵۰۰ اسب بخاری دارد. خودروهای برند لینک اند کو عمدتا پیشرفته هستند و از ویژگی های بزرگی بهره می برند. در حقیقت مالکیت برنده برعهده جیلیست و ولوو نیز سهامی دارد. لینک اند کو در نظر داشته تا روی خدمات سواری اشتراکی و عرضه‌ی مستقیم محصولات اروپا، امریکا و چین تمرکز داشته باشد. به عنوان یک برند تازه تاسیس محصولات آن عمدتا جوانان را هدف قرار گرفته است.

تیم ساین ریسینگ ولوو که پیشتر به عنوان پولستار ریسینگ شناخته می شد پس از آن که جیلی سهام عمده ولوو را خریداری کرد، به ساین ریسینگ درآمد. برای آن که این تیم در مسابقات WTCR FIA 2019 شرکت کند سخت مشغول توسعه پروژه جدید است. مدل کانسپت تازه رونمایی شده نیز با همین هدف توسعه پیدا کرده و نام  لینک اند کو ۰۳ ساین ریسینگ برای آن انتخاب شد. پلتفرم TCR در حقیقت برای سدان لینک اند کو ۰۳ است برای بازار چین فراهم آمد.

جزئیات پیشرانه فراوانی ارائه نشد و تنها می دانیم یک موتور ۵۰۰ اسب بخاری روی این سدان اسپرت قرار می گیرد. طراحی  لینک اند کو ۰۳ خیره کننده است و نظر هر فردی را به خود جلب می سازد. مدل سدان عرضه شده در بازار پین دارای موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ خطیست که در مقایسه با پیشرانه مدل ریسینگ کانسپت قدرت کمتری دارد.

مطالب مرتبط
مرسدس بنز کلاس A در نمایشگاه خودروی پکن

گفتنیست که لینک اند کو محصولات دیگری به جز سدان ۰۳ نیز داشته که ۰۲ نام دارد و کراس اوور زیبایی محسوب می شود.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.