کمپانی سونی از موبایل هوشمند XZ2 پریمیوم رونمایی کرد

0

کمپانی سونی از موبایل هوشمند XZ2 پریمیوم رونمایی کرد

همانطور که می دانید دو ماه قبل کمپانی سونی یک موبایل هوشمند به نام XZ2پریمیوم را رونمایی کرد ، در حال حاضر این کمپانی خبر از رونمایی از یک نسخه ی جدید از XZ2 داده است که این نسخه ی جدید دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد و ویژه ای می باشد .

تفاوتی که این نسخه ی جدید با نسخه ی قبلی XZ2 دارد در بهینه شدن دوربین ، صفحه نمایش ، میزان رم و باتری آن می باشد که براساس گزارشات و اخبار بدست آمده قرار است از تابستان راهی بازار شود .

صفحه نمایش تلفن همراه هوشمند XZ2 پریمیوم ۵.۸ اینچ می باشد که دارای رزولوشنی برابر با ۴K است ، درصورتی که صفحه نمایش نسخه ی قبلی یعنی XZ2 5.7 اینچ بوده است و رزولوشن آن فول اچ دی بوده است .

وجه اشتراکی که بین این دو نسخه از تلفن های همراه هوشمند سونی وجود دارد یعنی نسخه ی XZ2 و نسخه ی XZ2پریمیوم این است که هر دو تلفن همراه دارای HDR و Dynamic Vibration هستند به گونه ای که هنگام تماشای ویدیو و یا گوش دادن به موسیقی یا بازی کردن با محتوای نمایش داده شده ویبره های هماهنگ می زنند .

همانطور که اشاره کردیم تفاوت نسخه ی جدید با نسخه ی قبلی در بروز رسانی دوربین ، صفحه نمایش ، میزان رم و باتری آن می باشد البته جالب است بدانید که بیشترین بروز رسانی در تلفن همراه هوشمند XZ2 پریمیوم به دوربین آن اختصاص داده شده است . به گونه ای که پنل عقب این محصول دارای دوربین دوگانه ای می باشد که دارای دو حسگر ۱۹ مگاپیکسلی رنگی و ۱۲ مگاپیکسلی مونوکروم می باشند .

دوربین موبایل هوشمند XZ2 پریمیوم دارای حساسیت بی نظیری می باشد که به ۵۱۲۰۰ واحد ISO می رسد . علاوه بر این ، تلفن همراه هوشمند XZ2 پریمیوم دارای یک پردازنده ی سیگنال تصویر فیوژن AUBE می باشد که دلیل استفاده از این پردازنده در این تلفن همراه هوشمند این است که این پردازنده داده های هر دو سنسور را ترکیب می کند و نویز آنها را کاهش می دهد به گونه ای که باعث می شود کاربران در هنگام عکس برداری و یا فیلم برداری در محیط های بسیار کم نور بتوانند عکس ها و فیلم های فوق العاده با کیفیتی را تهیه کنند ک چنین عملکردی تاکنون تنها در دوربین هایی با قابلیت تعویض لنز امکان پذیر بود .

مطالب مرتبط
فولکس واگن پر فروش ترین برند خودروساز دنیا تاکنون

دوربین دوگانه ای که در تلفن همراه هوشمند XZ2 پریمیوم مورد استفاده قرار گرفته است می تواند ویدئوهای فوق آهسته ۱۰۸۰P را با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه ثبت کند و علاوه بر این از قابلیت عکس برداری پرتره نیز پشتیبانی می کند .

از دیگر امکانات و ویژگی های تلفن همراه هوشمند XZ2 پریمیوم می توان به افزایش رم از ۴ گیگابایت به ۶ گیگابایت ، ارتقای رزولوشن دوربین سلفی از ۵ به ۱۳ مگاپیکسل و بهبود ظرفیت باتری از ۳۱۸۰ به ۳۴۵۰ میلی آمپر ساعت ، چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و اندروید پیش فرض اوریو ۸.۰ ، اشاره کرد .

با وجود اینکه هنوز قیمت تلفن همراه هوشمند XZ2 پریمیوم اعلام نشده است اما احتمال می دهیم که قیمت آن بالاتر از قیمت  ۸۰۰ یوروی نسخه ی قبلی یعنی XZ2 باشد .

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.