کوپه ۵۰۸ جدید کمپانی پژو در نمایشگاه ژنو رو نمایی خواهد شد

0

کوپه ۵۰۸ جدید کمپانی پژو

کمپانی پژو، تقریبا به طور کامل بر روی مجموعه اس یو وی های خود متمرکز شده است، این مجموعه در حال حاضر شامل پژو ۲۰۰۸، ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ می باشد، اما ممکن است به زودی یک نسخه تازه وارد به نام کوپه اس یو وی ۴۰۰۸ نیز به آنها بپیوندد.

با این حال، این شرکت فرانسوی از سدان ۵۰۸ خود نیز غافل نمانده و، نسل جدیدی از این خودرو را در طی نمایشگاه ژنو که در اوایل ماه مارس برگزار خواهد شد ارائه خواهد نمود. در حالی که این اطلاعات در حال حاضر به طور رسمی تایید نشده است، اخبار خودرو به نقل از منبعی نزدیک به سازنده این خودرو، ادعا می کند که این خودرو بازطراحی شده در نمایشگاه ژنو رو نمایی خواهد شد.

ویژگی های کوپه ۵۰۸ جدید کمپانی پژو

این کوپه بی نظیر، که بر اساس پلت فرم جدید EMP2، و در رده SUV تولید شده، کوپه ۵۰۸ نام دارد که از طراحی جدیدی برخوردار است .گویا این طراحی جدید از کانسپت های Instinct و Exalt الهام گرفته شده است.

کمپانی پژو امیدوار است که این کوپه با طراحی جذاب تر، بتواند بهتر از رقبای خود در بخش D اروپا عمل نماید. این کوپه که از سر تا به پا به روز شده، وسیله نقلیه ای در سایز متوسط است که از یک کابین کاملا جدید برخوردار خواهد بود و به داشبورد دیجیتال i-Cockpit شرکت مجهز می باشد. این داشبورد در حال حاضر برای مدل های ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ Duo نیز موجود است. به نظر می رسد که کمپانی پژو می خواهد برای این کوپه از مواد با کیفیت تری استفاده کند.

اسپای شات های پژو ۵۰۴

منبع: motor1

مطالب مرتبط
قیمت kia k900 2019 مشخص شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.