کیا سدونا فیس لیفت

0

کیا سدونا فیس لیفت

کیا سدونا : ما می دانستیم که کیا در حال حاضر تمام عزم خود را جزم نموده تا بتواند هر چه سریع تر، نسخه فیس لیفت سدونا MPV را روانه بازار کند و به لطف عکس های منتشر شده و کانسپت رونمایی شده از این خودرو، هم اکنون دیگر ما مجبور نیستیم منتظر بمانیم تا از نزدیک شاهد این تغییرات باشیم.

این خودروساز کارکشته به تازگی، یک نسخه جدید از مدلی را که قرار است برای فروش عرضه شود در کره جنوبی به نمایش در آورده است.

درست همانند عکس های جاسوسی که ما قبلاً از این خودرو مشاهده نمودیم، این خودروی مسافربری جدید، از وجود چراغ های جدیدی بهره می برد، که از فن آوری ال ای دی کاملا پیشرفته ای بهره می برند.

علاوه بر این، سپر این خودرو نیز کمی از لحاظ فرم و ابعاد، تغییر یافته و شکل پنجره مشبک و الگوی آن نیز نسبت به قبل تغییر نموده است.

اما در بخش پشتی، تغییرات اندکی ظریف تر هستند، و این تغییرات تا حدی نا محسوس می باشند که تنها چیزی که در نگاه اول توجه ما را به خود جلب نمود طراحی جدید چراغ های عقب است.

موتور و مشخصات فنی کیا سدونا

از لحاظ سیستم پیشرانه، در کره جنوبی، ون خانوادگی، یک موتور ارتقا یافته ۲.۲ لیتری توربو دیزل را، که قرار است در ایالات متحده برای سورنتو مورد استفاده قرار گیرد دریافت می کند.

اما در حال حاضر، هیچ رقم دقیقی از عملکرد این موتور در دسترس نیست، بنابراین برآوردها نشان می دهد که این موتور، دارای توانی مشابه Hyundai Santa Fe، یعنی ۲۰۰ اسب بخار (۱۴۹ کیلووات) است، و در عین حال ممکن است گشتاور اوج این ون نیز مانند هیوندا سانتافه، به ۳۲۰ پوند پا برسد (۴۳۴ نیوتن متر).

مطالب مرتبط
مقایسه ی باتری های گلکسی اس 9 و اس 8 سامسونگ

KoreanCarsBlog گزارش می دهد که علاوه بر تغییرات ظاهری اعمال شده در این نسخه فیس لیفت، این خودرو به یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته جدید نیز مجهز است.

برای ایالات متحده، سدونا همچنان با یک موتور ۳.۳ لیتری ۶ سیلندر عرضه خواهد شد.

گیربکس اتوماتیکی که در بالا بدان اشاره نمودیم برای این موتور نیز می تواند به کار گرفته شود، اما در حال حاضر هیچ چیزی تایید نشده است.

اما در مورد اینکه چه زمانی نسخه ایالات متحده وارد بازار می شود ما نمی توانیم تاریخ دقیقی را عنوان کنیم.

در عین حال با توجه به فروش روز افزون نسخه سدونای فعلی، ما معتقدیم که کمپانی کیا در آینده ای نه چندان دور، نسخه فیس لیفت را روانه بازار خواهد کرد.

اولین نمایش خودرو در نیویورک به نظر می رسد یک فرصت خوب باشد، اما احتمالا ما باید چند هفته دیگر منتظر بمانیم تا بتوانیم این ون تازه وارد را از نزدیک مشاهده کنیم.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.