گامپرت آپولو آلمانی با رکورد ۷ دقیقه و ۱۱.۵۷ ثانیه پیست نوربرگ در راه مزایده

0

گامپرت آپولو آلمانی در راه مزایده

یکی از شرکت های سازنده ی خودرو که توانست در پیست نوربرگ رینگ در آلمان رکورد بزند و به مهم ترین معیار خودروسازان یعنی سرعت توجه ی کافی داشته باشد ، کمپانی گامپرت است که با استفاده از ابر خودروی خود یعنی آپولو توانست رکورد بی نظیری را از خود به جاری بگذارد . رکوردی که این خودرو در پیست نوربرگ رینگ در آلمان به ثبت رساند به سال ۲۰۰۹ مربوط می شود که در آن زمان توانست تنها در مدت زمان ۷ دقیقه و ۱۱.۵۷ ثانیه رکورد پیست نوربرگ رینگ را به نام خود به ثبت برساند .

قیمت پیشنهادی : ۳۹۷ هزار دلار

و حالا این خودرو با پیشرانه آئودی توسط شرکت اسپرینگ بوک که در کشور آلمان قرار دارد به حراج گذاشته شده است ، قیمتی که برای این خودرو در نظر گرفته شده است برابر است با ۳۹۷ هزار دلار .

از ویژگی های این خودرو می توان به داشتن پیشرانه ۴.۲ لیتری خورجینی هشت سیلندر که به دو عدد توربو شارژر مجهز می باشد و توانایی تولید ۶۹۱ اسب بخار را دارد اشاره کرد . می توان گفت که تمام قدرتی که در این خودرو جمع شده است توسط پیشرانه ی آئودی با استفاده از جعبه دنده ترتیبی به چرخ های عقب آن منتقل می شود .

سرعت ۳۶۰ کیلومتری

وزن این خودرو ۱۲۰۰ کیلوگرم می باشد که با وجود داشتن بیشینه سرعت ۳۶۰ کیلومتری تنها در مدت زمان ۳ ثانیه می تواند از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد .

در حال حاضر آخرین خودروهایی که توانسته اند در پیست نوربرگ رینگ آلمان رکوردی به ثبت برساند خودروی پورشه GT2 RS 911 و خودروی مک لارن P1 LM می باشند ، خودروی پورشه توانست در مدت زمان ۶ دقیقه و ۴۷.۳ ثانیه در سال میلادی ۲۰۱۷ رکورد بزند و همچنین خودروی مک لارن نیز توانست تنها در مدت زمان ۶ دقیقه و ۴۵.۹ ثانیه رکورد جدیدی را به ثبت برساند که پس از این خودروها ، هنوز خودروی دیگری موفق به زدن رکورد در پیست نوربرگ رینگ آلمان نشده است.

مطالب مرتبط
دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که حلزون ها چیزهایی را که هرگز برایشان اتفاق نیفتاده به یاد می آورند

تصاویر زیبایی از گامپرت آپولو آلمانی

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.