گلکسی نوت ۹ فاقد حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر

0

گلکسی نوت ۹ فاقد حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر

حسگر اثر انگشت : شرکت سامسونگ را می توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده اسمارتفون دانست که هر سال با انبوهی از مدل ها طرفداران را راضی نگه می دارد و یکی از آنها سری گلکسی نوت است.

به تازگی پتنتی توسط کمپانی سامسونگ به ثبت رسیده است که این پتنت در زمینه ی استفاده از نوعی حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش تلفن همراه هوشمند می باشد . پس از اینکه چنین پتنتی توسط کمپانی سامسونگ رونمایی شد اخبار و شایعات زیادی نیز در این زمینه منتشر شد که برخی از این اخبار و شایعات در زمینه ی استفاده از این پتنت در زیر صفحه نمایش تلفن همراه هوشمند نوت ۹ بود .

با وجود تمامی اخبار و شایعاتی که حاکی از آن بود که  قرار است کمپانی سامسونگ از حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر گوشی گلکسی نوت ۹ استفاده کند ، خبری از کره ی جنوبی منتشر شد که براساس این خبر متوجه شدیم تمامی اخبار قبلی در حد شایعه بوده است و هیچ کدام موثق نبوده اند چرا که کمپانی سامسونگ قرار است استفاده از حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر را تا عرضه ی گوشی هوشمند گلکسی اس ۱۰ به تاخیر بیاندازد .

می توان گفت کمپانی سامسونگ در لحظات آخری که به رونمایی از گوشی گلکسی نوت ۹ نزدیک می شویم تصمیم خود را در زمینه ی قرار دادن حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش این تلفن همراه هوشمند تغییر داده است چرا که تنها سه ماه تا معرفی این محصول از کمپانی سامسونگ فرصت باقیست .

احتمال داده می شود که دلیل تغییر تصمیم کمپانی سامسونگ برای ارائه ندادن حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش گوشی نوت ۹ این بوده است که عملکرد آن دقت بالایی نداشته است و همچنین پر هزینه بودن اجرای چنین پتنتی نیز می تواند یکی دیگر از دلایل تغییر تصمیم کمپانی سامسونگ باشد .

مطالب مرتبط
فناوری شارژ سریع در گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ

البته می توان گفت کمپانی سامسونگ در حال بهبود بیشتر این پتنت و فناوری برای بالا بردن دقت عملکرد آن می باشد چرا که قصد دارد علاوه بر استفاده از این فناوری در تلفن های همراه هوشمند خود از آن در سایر محصولات خود نیز استفاده کند از این رو بهبود عملکرد آن برایش مهم است و این مسئله هم می تواند یکی دیگر از دلایل تغییر تصمیم سامسونگ باشد .

کمپانی سامسونگ در رقابت با کمپانی های هواوی و ویوو که در تلفن های همراه هوشمند پرچم دار خود از حسگرهای یکپارچه استفاده کرده اند در پی استفاده از حسگر زیر صفحه ای اولتراسونیک در تلفن های هوشمند خود می باشد ، این حسگرها دارای دقت عمل بالایی نسبت به حسگرهای فعلی در گوشی های هوشمند می باشند از این رو گران تر هستند و درنتیجه قیمت تمام شده ی گوشی هوشمند را افزایش می دهند .

پیش بینی می شود این شرکت کره ای در تابستان ۲۰۱۸ گلکسی نوت ۹ را معرفی کرد و مدتی بعد شاهد عرضه آن باشیم.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.