گوشی هوشمند گلکسی C10

0

گوشی هوشمند گلکسی C10

گلکسی C10 : براساس اطلاعات فاش شده از گوشی همراه هوشمند گلکسی C10 که قرار است توسط شرکت سامسونگ که در زمینه های طراحی و تولید لوازم الکترونیکی خانگی و طراحی و عرضه ی تلفن های همراه هوشمند فعالیت می کند عرضه شود دارای یک طراحی و قابلیت های تازه و منحصر به فردی نسبت به تلفن های همراه هوشمند نسل قبلی خود می باشد.

اطلاعات فاش شده از چگونگی طراحی و عرضه ی گوشی همراه هوشمند گلکسی C10 توسط یک یوتوبر منتشر شده است و چون اطلاعات یک رندر مفهومی نمی تواند قابل اطمینان باشد درنتیجه نمی توان گفت که اطلاعات فاش شده از این تلفن همراه هوشمند گلکسی C10 به طور قطعی درست می باشد.

براساس همین اطلاعات فاش شده توسط یوتوبر می توانیم بگوییم که تلفن همراه هوشمند گلکسی C10 سامسونگ از نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و حاشیه های بسیار باریک و منحصر به فرد بهره مند خواهد بود.

به گونه ای که حاشیه های اطراف گوشی همراه هوشمند گلکسی C10 سامسونگ به قدری باریک و ظریف طراحی شده اند که تقریبا نمی توان آنها را دید اما حاشیه ی پایینی این گوشی هوشمند سامسونگ به اندازه ی کافی بزرگ است چرا که این حاشیه پایینی گلکسی C10 سامسونگ توانسته است کلید فیزیکی هوم به همراه یک حسگر اثر انگشت را در خود جای دهد.

مشخصات فنی احتمالی گلکسی C10

به نظر می رسد که گوشی هوشمند سامسونگ، گلکسی C10 دارای مقاومت و استحکام بالایی باشد چرا که از اطلاعات فاش شده توسط این یوتوبر متوجه شده ایم که این تلفن همراه هوشمند سامسونگ تماماً از فلز طراحی شده است.

قرار است بدنه ی پشتی گوشی هوشمند گلکسی C10 سامسونگ در سه رنگ مشکی، طوسی و آبی عرضه گردد.

مطالب مرتبط
لی جانگ یونگ مدیر ارشد سامسونگ با مدیران هوآوی، شیائومی و بی وای دی دیدار داشت

جالب ترین ویژگی در مورد این گوشی هوشمند سامسونگ این است که گوشی همراه هوشمند C10 اولین محصول هوشمند از شرکت سامسونگ می باشد که دارای یک دوربین دوگانه در پشت خود است به گونه ای که این دوربین دوگانه به صورت عمودی در پشت تلفن هوشمند C10 سامسونگ قرار گرفته است و از یک فلش دوگانه نیز بهره مند می باشد.

گوشی هوشمند C10 سامسونگ به گونه ای طراحی شده است که کلید تنظیم صدا در سمت چپ این تلفن همراه هوشمند تعبیه شده است و کلید پاور گلکسی C10 سامسونگ نیز در سمت راست آن قرار گرفته است.

بنچمارک آنتوتو برای گلکسی C10

اما به دور از فاش شدن نحوه ی طراحی و مشخصات این گوشی همراه سامسونگ و براساس گزارشات و بررسی های صورت گرفته از طریق بنچمارک چینی آنتوتو که موثق تر و قابل اطمینان تر می باشد می توانیم بگوییم که صفحه نمایش گوشی هوشمند C10 سامسونگ ۶ اینچ می باشد و دارای وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است.

شرکت سامسونگ در ساخت C10 از بهترین چیپست کوالکام در میان رده های پریمیوم یعنی چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ به همراه پردازنده ی ۸ هسته ای استفاده کرده است.

احتمال می دهیم که حافظه ی گوشی گلکسی C10 سامسونگ ۶۴ الی ۱۲۸ گیگابایت باشد و همچنین ۴ الی ۶ گیگابایت رم داشته باشد و از یک باتری بزرگ که دارای چهار هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت است و از قابلیت تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 4.0 برخوردار می باشد در این گوشی طراحی شده توسط سامسونگ استفاده شده باشد.

انتظارها برای خرید و اطمینان از اطلاعات گفته شده در این مقاله تا خرداد ماه سال آینده که شرکت سامسونگ این گوشی هوشمندش را به بازار عرضه کند به پایان خواهد رسید.

مطالب مرتبط
آب های گرم اقیانوس در حال ذوب کردن یخچال های قطبی هستند

منبع : gizmochina

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.