گوگل اسیستنت در اختیار کاربران آیپد های اپل قرار گرفت

0

گوگل اسیستنت در اختیار کاربران آیپد های اپل قرار گرفت

گوگل اسیستنت : شرکت گوگل برای اینکه کاربرانش به ویژه کاربران تلفن های همراه هوشمند اپل امکان استفاده از دستیار صوتی را داشته باشند سال گذشته آن را منتشر کرد.

اما در حال حاضر شرکت گوگل با انتشار دستیار صوتی، گوگل اسیستنت برای کاربران آیپد این امکان را فراهم کرده است تا کاربران آیپد نیز بتوانند از این دستیار صوتی استفاده کنند.

بنابراین شرکت گوگل توانسته است بازه ی فعالیت خود را در زمینه ی دستیار صوتی خود گسترده تر کند.

براساس گزارشات منتشر شده از شرکت گوگل، انتشار گوگل اسیستنت برای دستگاه های هوشمند اپل، همانند زمانی است که برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده بود اما تا حدودی دارای عملکرد محدود تر نسبت به دستگاه های اندرویدی می باشد.

اما گوگل اسیستنت در دستگاه های هوشمند اپل امکاناتی مانند تنظیم نور صفحه، نمایش محتوای آیپد روی تلوزیون، ارسال پیام یا برقراری تماس های ویدئویی و تنظیم یادآوری را ارئه می دهد.

ویژگی بی نظیر گوگل اسیستنت

یکی از ویژگی های بی نظیر و منحصر به فرد دستیار صوتی گوگل و یا همان گوگل اسیستنت به گزارش خود شرکت گوگل، تطبیق پذیری این دستیار صوتی با نمایشگر بزرگ تر و امکان بهره گیری از آن در حالت های پرتره یا عمودی و منظره یا افقی است.

علاوه بر تمامی ویژگی های ویژه و منحصر به فردی که دستیار صوتی گوگل، google assistant دارد، این دستیار صوتی از چند وظیفگی آی او اس ۱۱ پشتیبانی می کند و البته کاربران آیپد می توانند در حین استفاده از اپلیکیشن های دیگر از آن نیز بهره بگیرند.

این دستیار صوتی گوگل، google assistant در این اواخر در اپ استور اپل در برخی از کشورها در دسترس کاربران دستگاه های هوشمند اپل قرار گرفته است که این کشور ها شامل : بریتانیا ، فرانسه ، آلمان ، ایتالیا ، ژاپن ، پرتغال (برزیل) و اسپانیا می باشند .

مطالب مرتبط
خودروی جدید ایگل، نسخه تقلبی Isetta و بی ام دبلیو 600

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.