اسیستنت گوگل در تلویزیون های جدید ال جی ThinQ 2018 UHD در نمایشگاه CES 2018

0

گوگل اسیستنت در تلویزیون های جدید ال جی

اسیستنت گوگل : شرکت گوگل همانند کمپانی های مطرح اخیرا تصمیم گرفت دستیار هوشمند صوتی خود گوگل اسیستنت را معرفی و دردسترس مخاطبان و کاربران خود قرار دهد. دستیاری که توانسته تاکنون عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

در نمایشگاه CES 2018 بود شرکت ال جی تصمیم می گیرد از تلویزیون هوشمند جدید ThinQ 2018 UHD خود رونمایی کند. تلویزیون هایی که با ابعاد مختلف روانه بازار شده و از دستیار هوشمند دیجیتالی گوگل اسیستنت بهره می برند.

تلویزیون هایی که با پردازنده آلفا ۹ و دستیار گوگل همراه شده تا بتوانند فراتر از یک تلویزیون هوشمند معمولی عمل کنند. در حال حاضر گوگل این دستیار را برای تلویزیون های جدید ال جی در دسترس قرار داده تا مخاطبان و کاربران بتوانند تجربه کاربری بهتری در کنار نمایشگرهای ThinQ 2018 UHD ال جی داشته باشند.

ویژگی های دستیار هوشمند دیجیتالی گوگل

از ویژگی های دستیار هوشمند دیجیتالی گوگل اسیستنت می توان به قابلیت کنترل از راه دور تلویزیون، پیش بینی آب و هوا، یادآوری و مشخص کردن قرار، کنترل چراغ های هوشمند و برخی دستگاه ها که از گوگل اسیستنت پشتیبانی به عمل می آورند.

تلویزیون های هوشمند ال جی با چنین قابلیتی کاربری هوشمندانه و پیشرفته ای به کاربران خود ارائه می دهد. البته تنها تلویزیون های هوشمند ThinQ 2018 UHD ال جی نیست که از دسترسی به گوگل اسیستنت برخوردار است. در حال حاضر برندهای بزرگی چون سونی، پاناسونیک، سامسونگ و چندی دیگر از تلویزیون هوشمندی برخوردار هستند که دارای گوگل اسیستنت است.

گذشته از آن به کمک دستیار هوشمند صوتی گوگل افراد قادرند به هوش مصنوعی ThinQ AI ال جی و سیستم هایی که از این هوش بهره می برند، متصل شوند. کاربری با این سیستم در ابتدا دشوار به نظر می رسد اما با کسب آموزش لازم می توانید به ویژگی های بزرگی دست پیدا کنید. به گفته ال جی در حال حاضر تلویزیون های هوشمندی چون SK9500, SK9000، SK8000 UHD ، Signature W8, C8, E8و B8 OLED از این دستیار برخوردار هستند.

مطالب مرتبط
32 پرونده ی قضایی برای اینتل و دریافت غرامت کاربران

برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانید به منبع مراجعه کنید تا اگر از تلویزیون جدید ال جی برخوردار هستید این قابلیت هوشمند را به کار گرفته و مورد استفاده خود قرار دهید.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.