فنگ شویی اتاق خواب شما چگونه نباید باشد؟

0

آیا می دانید فنگ شویی اتاق خوابتان چگونه باید باشد؟ در این مقاله از بخش وردنگار به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

اجتناب از ۹ اشتباه در فنگ شویی اتاق خواب:

در بین بیش از ۵۰۰ اتاق خوابی که من (به عنوان یک مشاور فنگ شویی) حضور داشته ام، تنها تعداد کمی از آن ها به عنوان اتاق مناسب فنگ شویی مطرح شدند که عملا منجر به جریان متعادل و پر جنب و جوش عشق و انرژی جنسی می شدند. به هر حال، یکی از اتاق هایی که در خانه نادیده گرفته می شود اتاق خواب است، در حالی که این اتاق از نظر فنگ شویی، عملا؛ مهم ترین اتاق به شمار می آید. برای فهمیدن عوامل اصلی که باعث ایجاد انرژی بد فنگ شویی در اتاق خواب می شوند، من، در ادامه، روش فنگ شویی سریع را برای اتاق خواب تان نوشته ام که امیدوارم هرگز آن را دنبال نکنید! البته که این لحن، طنز آمیز است امیدوارم این نکات؛ به شما کمک کنند تا به سرعت یاد بگیرید که در فنگ شویی اتاق خواب تان از انجام چه کاری باید اجتناب کنید.

آفیس (دفتر) خانگی در اتاق خواب شما:

یک آفیس در اتاق خواب خود ایجاد کنید و به ویژه، توجه کنید که تمام سطوح، پر از کاغذ، پوشه، یادداشت های چسبیده به میز و صورتحساب های پرداخت نشده باشد. اگر کامپیوترهای قدیمی دارید که کار نمی کنند، ایده آل است که آنها را در آفیس اتاق خواب خانه تان بیاورید. چرا که شما می دانید؛ در صورتی که کامپیوتر فعلی شما خراب شود، بلافاصله به کامپیوترهای شکسته قدیمی خود نیاز پیدا خواهید کرد.

تجهیزات ورزشی:

تجهیزات ورزشی اتاق خواب خود را بردارید! یک تردمیل در اتاق خواب شما قطعا زندگی عاشقانه شما را تحریک می کند و آرامش و انرژی جسمانی را به اتاق خوابتان بر می گرداند. چه چیزی بهتر از این؟ تجهیزات ورزشی بزرگتر، بهترند، به خصوص اگر با گرد و غبار پوشیده باشند، زیرا شما هرگز از آن استفاده نمی کنید. یک فنگ شویی عالی!

مطالب مرتبط
گیاهان خوب و مناسب و گیاهان بد و نامناسب فنگ شویی

وجود تلویزیون در اتاق خواب تان:

تلویزیون بزرگی را به اتاق خواب خود بیاورید و بسیار نزدیک به تخت تان قرار دهید. تلویزیون یک مطلق برای اتاق خوابی با فنگ شویی بد است! هر شب قبل از رفتن به خواب و هر صبح بلافاصله بعد بیدار شدن از خواب، ۳۰ دقیقه تلویزیون تماشا کنید.

عکس های خانوادگی:

مجموعه عکس هایی از تمامی دوستان و اعضای خانواده خود- به طور ایده آل از نسل های مختلف- را برای “تماشای عشق زندگی تان ” نمایش دهید. خب بالاخره، چرا باید شما در اتاق خواب تان نیازی به حریم خصوصی داشته باشید؟

خاطرات قدیمی:

در زیر رختخواب، خاطرات قدیمی خود از تمام روابط گذشته تان، به ویژه آنهایی که غمگین هستند را، ذخیره کنید. تمام این خاطرات مهم را نگه دارید تا زیر تختتان تنفس ممکن نباشد و بعد از آن کمی بیشتر بخوابید.

رنگ های نارگیلی (گرفته):

اتاق خواب تان را با رنگ های افسرده و غمگین (گرفته) تزئین کنید. با رنگ های شتک و لباس های هالووین و لوازم تزئینی آن، خلاقیت نشان دهید، یا رنگ سبز خاص پارتی سنت پاتریک سال گذشته را ملموس کنید.

گیاهان پژمرده:

تمام گیاهان پژمرده خود- چه بزرگ و چه کوچک- را در ظروف ماست و یا در گلدان های شکسته بکارید. جای آنها اتاق خواب شماست! گیاهان را جایی قرار دهید که بتوان آنها را بلافصله هنگام بیدار شدن و همچنین قبل از خواب دید. ممکن است انتخاب مکان این گیاهان در رقابت با محل تلویزیون، رایانه یا تجهیزات ورزشی، شما را به چالش بکشد، اما تمرکز کنید و بهترین انتخاب را انجام دهید!

عدم تعادل:

میزهای کنار تخت تان را فراموش کنید و تخت خود را کنار دیوار بکشید. یکی از عکس های شاداب پولو را در بالای تخت خود قرار دهید. بالش تان را طوری قرار دهید که روبروی درب قرار گیرد و هر بار که وارد اتاق شدید به شما سلام کند! نکات فنگ شویی فوری برای تقویت زندگی عاشقانه تان!

مطالب مرتبط
طراحی وروردی اصلی با فنگ شویی مناسب

نبود انرژی تازه:

پنجره ها را باز نکنید تا نور طبیعی وارد اتاقتان نشود! تا جایی که ممکن است انرژی را ذخیره کنید. گذشته از همه، چه کسی ثابت کرده که انرژی شخصی شما در ارتباط با انرژی اطراف شماست؟ صحبت در مورد انرژی را متوقف کنید. ای انسان، تموم شد!

انتخاب کن:

یک جفت نر و ماده از اردک های ماندارین تمام آن چیزی است که شما در عاشقانه کردن زندگی تان به آن نیاز دارید، درسته؟ حال اگر شما محل مناسبی برای نگهداری آنها پیدا کنید، همسرتان، در شادی هایتان، هیچ وقت کنارتان نخواهد بود. شوخی نکن. واقعا؟

خب، پس اگر این انجام این کارها برایتان جذاب نیست (ما خیلی امیدواریم که جذاب نباشد!) نکات فنگ شویی خوب را برای اجرا در اتاق خواب خود بیاموزید.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار و لینک دهی مستقیم مجاز می باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.