معرفی چند دمنوش لاغری مفید برای افراد چاق + طرز تهیه این دمنوش ها

0

چندی است که در رسانه ها صحبت از دمنوش لاغری و تاثیر آن در کاهش وزن به وجود امده و بسیاری از افرادی که خواهان کاهش وزن  تناسب اندام خود هستند به استفاده از این دمنوش ها ترغیب شده اند. در این مقاله به بررس اثر این دمنوش ها و معرفی چند دمنوش طبیعی برای لاغری خواهیم پرداخت.

امروزه روش های مختلفی برای لاغری و کاهش وزن وجود داره. یکی از این روش ها که در کشورهای پیشروی علمی و همچنین ایران به شدت مورد استقبال قرار گرفته ، استفاده از دمنوش های لاغری و کاهش وزن هست. حتماً تا به حال در این مورد در شبکه های ماهواره ای، رسانه های اجتماعی و یا دوستان و آشنایان خود چیزهایی شنیدید.

و شاید این سوال برایتان ایجاد شده که آیا واقعاً مصرف دمنوش لاغری باعث کاهش وزن میشه؟ و یا اینکه آیا لاغری با دمنوش بهترین راه کاهش وزن هست؟ در ادامه توضیح میدیم که مصرف دمنوش لاغری چگونه به کاهش وزن شما منجر میشه و مزیت این روش لاغری نسبت به روش های دیگه مثل لاغری با قرص های شیمیایی چی هست.

دمنوش لاغری چیست؟

شاید خیلی اسم دمنوش های لاغری رو شنیده باشید اما اطلاعات زیاد و درستی در مورد اونها نداشته باشید. در اینجا به طور خلاصه توضیح بدیم که دمنوش لاغری چی هست. دمنوش های لاغری دمنوش هایی هستن که باعث میشن متابولیسم و سوخت و ساز بدن شما افزایش پیدا کنه، اشتهای شما کم بشه و همچنین باعث رفع سلولیت بدن میشن. دمنوش های لاغری انواع مختلفی دارن که هر کدوم از اون ها یک کاری انجام میدن و تاثیر خاص خودشون را دارن.

مثلا یکی از دمنوش ها اشتها رو کم میکنه یکی دیگه متابولیسم بدن رو بالا میبره، یکی مشکل ریزه خواری رو برطرف میکنه و… . برای کاهش وزن به همه این دمنوش‌ها نیاز هست و ما دمنوش های لاغری رو به صورت یک پک لاغری که شامل چند نوع دمنوش لاغری و چربی سوز هستند برای شما ارسال می‌کنیم. نوع دمنوش های داخل پک با توجه به شرایط بدنی شما و پس از مشاوره تعیین خواهد شد.

مطالب مرتبط
باید ها و نباید های تغذیه ای در فصل گرما

گل‌های سفید گیاه آقطی

گل‌های سفید آقطی یک گیاه بسیار موثر برای رها شدن از شر سرماخوردگی‌ها است. این دمنوش لاغری همچنین یک ضد انعقاد و گرفتگی است که مجرای بینی را تمیز می‌کند. همچنین روان کننده است که باعث تعریق بدن می‌شود. دمنوش لاغری گیاهی دمای بدن را افزایش می‌دهد که همین امر رشد ویروس‌ها را متوقف می‌کند.

دمنوش خوش طعم به‌لیمو

دمنوش لاغری گیاهی به لیمو به هضم غذا کمک می‌کند. محتوای مرکبات موجود در این دمنوش به تجزیه‌ی چربی‌ها در دستگاه گوارش کمک می‌کند.

دمنوش گیاه گزنه‌ی دوپایه

این دمنوش لاغری بریتانیایی باعث می‌شود احساس خوبی به شما دست بدهد چون حاوی مواد معدنی ضروری، آهن، کلسیم،‌ و سیلیس است. آهن به تولید سلول‌های قرمز خون کمک می‌کند و انرژی لازم را فراهم می‌آورد. کلسیم و سیلیس برای ساخت استخوان‌ها الزامی هستند.

دمنوش چای سبز و تاثیر شگرف آن بر لاغری

این دمنوش لاغری گیاهی  چای سبز ژاپنی که مخصوص کم کردن وزن است همچنین به تقویت سلول‌های بافت بدن که از پیری جلوگیری می‌کنند نیز کمک می‌کند. این دمنوش فوق‌العاده سرشار از آنتی اکسیدان است که از آسیب دیدن و آلوده شدن سلول‌ها جلوگیری می‌کنند.

دمنوش لاغری آویشن

این دمنوش لاغری متعلق به منطقه‌ی مدیترانه است که به شما کمک می‌کند از سرماخوردگی‌ها خلاص شوید. این دمنوش حاوی روغن‌های فرار است، که از بدن در برابر ویروس‌ها و عفونت‌ها محافظت می‌کند و می‌تواند برای پاکسازی سینه آن را دم کرد و نوشید.

رازیانه

دمنوش لاغری رازیانه متعلق به منطقه‌ی مدیترانه است که دارای خواص ضد اسپاسمیک است. این دمنوش به شل کردن ماهیچه‌های روده کمک می‌کند و یبوست، کولیک، و نفخ شکم را درمان می‌کند. دمنوش رازیانه همچنین میل به ادرار کردن را تشدید می‌کند در نتیجه به تمیز شدن کلیه و از بین بردن آلودگی‌ها کمک می‌کند.

مطالب مرتبط
تغذیه مناسب برای افراد مبتلا به دیابت

لاغری با دمنوش نعناع

دمنوش نعناع روشی سنتی برای درمان حالت تهوع و استفراغ است. این دمنوش تولید صفرا را در کیسه صفرا تحریک می‌کند و چربی‌ موجود در دستگاه گوارش را تجزیه می‌کند که این به نوبه‌ی خود حالت تهوع را برطرف می‌کند.

دمنوش گل راعی

دمنوش گل راعی از یک گل زرد کوچک که در بریتانیا و اروپا یافت می‌شود به دست می‌آید. این دمنوش ضد افسردگی اختلال عاطفی فصلی و افسردگی را درمان می‌کند.

دمنوش علف لیمو

در میان انواع دمنوش لاغری این دمنوش آنتی‌اکسیدانی به کاهش فشار خون، تقویت سیستم ایمنی، آرامش سیستم عصبی، سم‌زدایی اعضای بدن، کاهش سلولیت و بهبود گردش خون کمک می‌کند.

دمنوش زنجبیل و تسریع روند لاغری و کاهش وزن

اگر به دنبال لاغری و کاهش وزن هستید، ریشه زنجبیل می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. زنجبیل یکی از بهترین چربی سوز‌ها می‌باشد، استفاده از ریشه زنجبیل باعث کاهش اشتها و کاهش وزن شما می‌شود.

تحقیقات انجام شده در دانشگاه ماستریخت، هلند نشان داد که زنجبیل حاوی یک نوع کافئین است که به کاهش وزن کمک می‌کند. زنجبیل همراه با رژیم غذایی مناسب و ورزش برای کاهش وزن مفید می‌باشد.

دمنوش لاغری زنجبیل یکی از بهترین درمان‌ها برای معالجه‌ی عفونت و تب است چون یک بوی گرم دارد. دمنوش لاغری گیاهی همچنین دردها و ناراحتی های روماتیسمی را تسکین می‌دهد چون رگ‌های خونی را گشاد می‌کند و جریان خون را بهبود می‌بخشد.

کاهش اشتها توسط زنجبیل

زنجبیل یکی از مواد غذایی مفید برای ایجاد احساس سیری است که میل به ریزه‌خواری را کنترل می‌کند. به همین دلیل نیز توصیه می‌شود که بعد از هر وعده غذایی یک فنجان چای زنجبیلی بنوشید تا تمایل به ریزه‌خواری در بین وعده‌های غذایی اصلی کنترل شود.

گردآوری: وردنگار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.