اسراری که تاکنون فاش نشده و فقط ۲ نفر آنها را می دانند

0

اسراری که تاکنون فاش نشده و فقط ۲ نفر آنها را می دانند

 

چیزهایی هست که ما همه می خواهیم بدانیم، اما، متاسفانه، راز آنها هنوز معلوم نیست. فقط تصور کنید که برخی از اسرار محافظت شده را فقط چند نفر از مردم در جهان می دانند.

 

در این قسمت شما را با ۱۰ تا از معروفترین اسرار دنیا آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 

مرغ KFC تشکیل شده از ۱۱ نوع گیاه و سبزیجات

در ژوئیه ۱۹۴۰، سندرز دستور العمل اصلی خود را از ۱۱ نوع گیاه، سبزیجات و ادویه آماده کرد که امروزه در مرغ KFC استفاده می شود. تنها ۲ مدیر اجرایی KFC در حال حاضر از جزییات این دستورالعمل اطلاع دارند. به دلیل اینکه موقع پخت، نیمی از مواد در یک محل و نیمی دیگر در محل دیگری ترکیب شده است. دستورالعمل واقعی و نسخه اصلی آن تنها در دفتر KFC است و در آنجا نگهداری می شود.

 

موضوع آهنگ “You’re So Vain”

کارلی سیمون خالق اثر You’re So Vain یک آهنگ با موضوع ناشناس است. لیستی از افرادی وجود دارد که در مورد این آهنگ از جمله برخی از افراد مشهور شایعه شده است، اما سیمون هرگز این موضوع را تایید نکرده است. دیک ابروسول ، رییس NBC در سال ۲۰۰۳ موفق به شناختن این راز در یک حراجی شد و مجبور به امضای قراردادی برای فاش نکردن این راز شد.

 

فرمول کوکا کولا

فرمول مخفی کوکاکولا باعث شده است که هر ساله این شرکت میلیاردها دلار را به جیب بزند. آنها می گویند که تنها دو نفر از مدیران این فرمول را می دانند و سند اصلی با فرمول نوشته شده بر روی آن در یک غرفه ساخته شده در یک نمایشگاه دائمی در آتلانتا نگهداری می شود.

 

مطالب مرتبط
یک پسر 13 ساله موفق شد گنج بزرگی را کشف کند

معنای نمادهای رهبری Zeppelin

یکی از آلبومهای پر فروش در طول تاریخ، آلبوم چهارم از گروه افسانه ای Led Zeppelin است که به جای اسم چند نشانه غیر معمول است. هر کدام از ۴ نماد، هر عضو گروه را به نحوی نشان می  دهد. با این حال، همه آنها حاضر به هیچ توضیحی در مورد این نمادها نیست.

 

دستمال سفره Hapsburg

در اتریش، دستمال سفره امپراتوری، راز این کشور است. این طراحی تاشو در دیزاین دستمال سفره بسیار جالب است. هیچ دستورالعمل کتبی در مورد چگونگی انجام آن وجود ندارد و تنها چند کارمند ناشناس در آن، چگونگی تشکیل این نوع طراحی در دستمال را می دانند. هنگامی که کارکنان بازنشسته می شوند، اطلاعات را به کارکنان جدید منتقل می کنند.

 

فرمول آب و هوا در مجله سالنما

رابرت توماس بنیان گذار مجله سالنما، فرمول ویژه ای برای پیش بینی آب و هوا طراحی کرده است. این فرمول کاملاً محرمانه و سری است و تاکنون فاش نشده است.

 

جعبه گل مخصوص بازی بیس بال

در بازی بیس بال در لیگ انگلستان شرکت سازنده و تامین کننده گل مخصوص بازی سال هاست که این امر را بر عهده دارد و فرمول تولید آن کاملا مخفی است و اگر در بازی این ماده نباشد کل بازی زیر سوال رفته و بازیکنان کارایی لازم را نخواهید داشت.

 

اثر Berglas

اثر Berglas که سازنده و مخترع آن دیوید براگلز بوده است، هنوز هم پس از سال ها بسیاری از شعبده بازها و جادوگرها به راز آن پی نبرده اند و حتی شاگردان دیوید نیز نتوانسته اند این راز را کشف کنند.

 

نتایج جوایز اسکار

از زمان آغاز جوایز اسکار، هیچ اطلاعاتی در مورد برندگان وجود نداشته است. نتایج رای گیری ها توسط دست در PricewaterhouseCoopers محاسبه می شود. آنها نیمی از نتایج را در ۲ چمدان جداگانه دریافت می کنند و توسط افسران LAPD به محل برگزاری می روند.

 

مطالب مرتبط
در فصل پاییز به کجا سفر کنیم؟

صفحه نمایش پلاسما

تکنولوژی تلویزیون پلاسما به تنهایی توسط سامسونگ مورد تحقیق و توسعه قرار گرفته است. آنها انحصار تولید تلویزیون پلاسما را داشتند، اما یکی از کارکنان آنها تمام فایل های مخفی را در آخرین روز کاری خود سرقت کرد و با آنها به چین رفت. او اسرار دزدیده شده را به یک شرکت چینی داد و هر تولید کننده امروز می تواند یک تلویزیون پلاسما تولید کند.

 

تولید ابریشم

تولید ابریشم دارای تاریخچه طولانی و رنگارنگ است. برای قرن ها، غرب درباره ی ابریشم و افرادی که آن را ساخته بودند خیلی کمرنگ می دانست. برای بیش از ۲۰۰۰ سال، چینی ها راز خود را از ابریشم نگهداری می کردند. این بیشترین حس محافظت شده در تاریخ بود. تعجب آور نیست، چون ابریشم واقعا ارزشمند است. ابریشم قویترین ماده طبیعی شناخته شده برای انسان است و یک طناب ابریشمی قوی تر از یک سیم فلزی به همان ضخامت است.

 

اختصاصی وبسایت وردنگار: کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.