اینتل و وعده بزرگ برای ایده هوش مصنوعی برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو

ایده هوش مصنوعی

0

اینتل و وعده بزرگ برای ایده هوش مصنوعی برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو

شرکت اینتل در دعوتنامه ای از توسعه دهندگان خواسته تا ایده جالبی در زمینه هوش مصنوعی برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو مطرح کنند. هوش مصنوعی در المپیک شامل عملیات اجرایی و لجستیک شده از این رو شرکت کنندگان در این مسابقات تجربه فراگیر و قابل توجهی خواهند داشت.

کسانی که توسعه دهنده بوده و می خواهند ایده خود را ارائه دهند تنها ۳ هفته فرصت داشته و اگر ایده آنها موردتوجه مسئولان قرار گیرد جایزه بزرگ ۱۰ هزار دلاری اینتل را دریافت می کنند. اینتل در المپیک ۲۰۱۸ پیونگ چانگ توکیو حضوری داشته و با ارائه خدماتی جالب در این المپیک توانست نظر مسئولان را جلب کند. تیمو لومه یکی از مسئولان برگزاری این مسابقه می گوید:

” خدمات اینتل برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو و ایجاد ارتباط بین تماشاگران و ورزشکاران به شکلی متفاوت می تواند تجربه جالب توجهی در این دوره از مسابقات باشد.”

انتظار می رود توسعه دهندگان متعددی دست به کار شده و برای المپیک ۲۰۲۰ ایده های خود را ارائه دهند. همیشه شرکت های فعال صنایع مختلف سعی می کنند با وعده جوایز بزرگ استعدادهایی را کشف کنند و حال نوبت به اینتل رسیده که قصد دارد نبوغ افراد موردنظر را کشف کند. اگرچه جایزه ۱۰ هزار دلاری را نمی توان بسیار بزرگ دانست اما ایده ای که داده می شود می تواند فواید بیش از ۱۰ هزار دلار را برای افراد به دنبال داشته باشد.

اینتل در ورزش حضور فعالی دارد که از جمله باید به سیستم های پردازشی تشخیص گل در فوتبال اشاره کرد. البته فعالیت های کمپانی موردنظر تنها محدود در این زمینه نیست و تاکنون توانست ایده های بزرگ خود را در فعالیت های ورزشی مختلفی عملی سازد. در این بین می خواهد برای سال ۲۰۲۰ نیز با هوش مصنوعی ایده دیگری را به عمل برساند.

مطالب مرتبط
هشدار بیش از 20 هزار دانشمند در خصوص آینده بشریت

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.