عادت چیست؟ چرا تفکیک پذیر است؟

یک عادت به عنوان "یک عمل یا مجموعه ای از اعمال که به صورت مرتب تکرار می شوند".

عادت چیست؟ چرا تفکیک پذیر است؟

خود را از سال جدید به بعد تحت فشار قرار دهید و در عادت ها و شیوه های جدید زندگی قرار بگیرید. همیشه زمان خوبی برای بهبود خودتان است و هیچ وقت دیر نشده است، پس اجازه دهید فشارهای اجتماعی شما را متقاعد کنند که شما و تا اول ژانویه منتظر بمانید.

در اینجا چند نکته برای زمانی که دارای عادت جدیدی می شوید وجود دارد که می توانید در هر روز سال آن را شروع کنید.

راه و روش همه ی عادت ها

پذیرفتن سخنان عمه من در مورد کاهش وزن و رژیم غذایی برای قطعنامه سال نو که من را به عنوان یک بچه فرض کرده است مرا دیوانه کرده است. صرف نظر از ناآرامی های آشکاری که در فرهنگ رژیم پدرسالار وجود دارند، کلمه قطعنامه همیشه همین طور درآن باقی می ماند.

تعریف خود را به عنوان یک الزام نشان می دهد:

“یک تصمیم برای انجام دادن یا ندادن کاری باید استوار و پایبند باشد”.

روش شخصی نباید در  تصمیم گیری هایی استوار باشد که از سنگ هستند. یک عادت به عنوان “یک عمل یا مجموعه ای از اعمال که به صورت مرتب تکرار می شوند”.

تعریف بسیار خودمانی است. به یاد داشته باشید که باید یاد بگیرید و رشد کنید، مهم است که عادات خود را تغییر دهید تا بتوانید با آنها سازگار شوید. این باعث موفقیت بیشتر و پیروی از آن خواهد شد. همیشه از کار نکردن قطعنامه ها تعجب کنید. اگر سفرهایتان سرگرم کننده نیستند، احتمالا شما به آن عادت نمی کنید. در اینجا چند نکته برای ایجاد رشد عادت های خود برای تمرکز بر لذت بردن وجود دارد.

در مدت کوتاهی سبک زندگیتان را انتخاب کنید

به احتمال زیاد پیاده سازی تغییرات کوچکی در شیوه زندگی به شما کمک می کنند که در مسیر حرکت قرار بگیرید، وقتی که دارای یک رژیم غذایی سخت یا رژیم های ورزشی شدید می توانید از این کار جلوگیری کنید.

مطالب مرتبط
مصرف منیزیم و افزایش انرژی و سلامتی با این 8 منبع

با تغییرات کوچک شروع کنید و در طول سال تغییرات را بیشتر کنید. به عنوان مثال، با شرکت در یک کلاس ورزشی جدید و بفهمید که از چه طریقی آن را دوست دارید یا در ماههای تابستان به ورزشگاه بروید و برای تمرینات خودتان فضاهای باز را انتخاب کنید.

سعی کنید عادت داشتن تناسب اندام خودتان را فراموش نکنید، مانند اینکه پیاده روی پس از نهار را هرگز فراموش نکنید، یا ماشین خود را دورتر از حد طبیعی پارک کنید، بنابراین هر روز شما باید پیاده روی طولانی تری برای رسیدن به سر کار داشته باشید.

لازم نیست تغییر بزرگی ایجاد کنید! ما از شما نمی خواهیم که در یک مسابقه دو صحرایی ثبت نام کنید، ما می دانیم که این کار برای هر کسی نیست. اگر دونده نیستید، سعی کنید هر روز پیاده روی آرامی را داشته باشید، این امر شما را به مناظر طبیعی تر می برد که دارای مزایای سلامتی شگفت انگیزی است، پس از آن همه چیز قلب شما که پیادروی نمی کند.

دوستان خود را بیابید!

دوستان خود را بیابید! بله، دوستتان را به یک کلاس تمرین جدید ببرید یا با کسی که به آن علاقه دارید یک عادت جدید را با آن شروع کنید. این کمک خواهد کرد با پاسخگویی و حمایت از اخلاق احتمالا آن را لذت بخش تر خواهد کرد. فراموش نکنید که فقط در صورتی که نیاز باشد برای رسیدن به کمیته خود و درخواست کمک کنید.

این نباید کار زیاد سختی باشد

ازش متنفری؟ رهایش کن. راه زندگی برای خوردن چیزهایی که دوست ندارید و یا کارهایی را که دوست ندارید بسیار کوتاه است.

یک کاسه سالاد و یا بودا را که دوست دارید پیدا کنید و سفارش دهید، به کلاسهای تناسب اندام بروید که به شما احساس خوبی ببخشند! شما در هیچ کاری نباید احساس تنبیه شدن یا کار سخت را داشته باشید.و به یاد داشته باشید، در روزهای استراحت نیز همانند روزهای کار قلب و وزن شما بسیار مهم هستند!

مطالب مرتبط
روش های جراحی چاقی - مراقبت های قبل و بعد از آن

از کلاس های ترمیمی یوگا، اتاق بخار و یا حمام حباب برای روز های استراحتتان استفاده کنید و لذت ببرید. این چیزها به بدن شما کمک می کنند تا آرام شود، بازگردید و برای صبح بعدی خود را آماده کنید.

پاداش ها

فراموش نکنید که به طور مرتب به خاطر انجام کارهای سخت خود در روزمرتان به خودتان پاداش بدهید. پاداش ها می توانند به سادگی به عنوان تاییدیه مثبت و یا رزرو سفر باشد. صرف نظر از پاداش به علت محدودیت های بودجه یا زمان، غلط است و پاداش ها باید اولویتتان باشند. ایده های دیگر عبارتند از: یادداشتهای روزمره خود را بنویسید، غذا مورد علاقه خود را بپزید و یا یک زمان یا روز را به طور منظم برای تمرکز بر روی خودتان بگذارید!

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

نظرات بسته شده است.