۸ نکته فنگ شویی برای جذب ثروت

0

نکات فنگ شویی برای جذب ثروت

فنگ شویی یک فلسفه ی متافیزیکی چینی است که ارمغان آور هماهنگی با محیط می باشد. فنگ شویی در جستجوی ثروت و شانس، با وجود عدم تلاش شما برای جذب آنها، کمک های ضروری به شما خواهد نمود.

نکته اول: جذب انرژی ثروت با استفاده از فنگ شویی

فنگ شویی همچنین به شما در استفاده از روش های مختلف برای ایجاد یک محیط در خانه و محل کار کمک می کند. این روش ها به تقویت شما پرداخته و انرژی های فنگ شویی را با هدف کسب رفاه و ثروت جذب می کند.

نکات متعدد، آسان و ساده ای درباره ی فنگ شویی پول وجود دارد که فضای شما را برای جذب انرژی قدرتمند استفاده می کند. درمان فنگ شویی کلاسیک شامل سکه های چینی، لاک پشت اژدها مانند، بودای خندان، درخت پول، گلدان های ثروت، کشتی های ثروت و موارد دیگر می باشد. در واقع این اشیا برای قرن ها، جهت جذب ثروت در خانه و محل کار استفاده می شده اند.

نکته دوم: یک ورودی قوی ایجاد کنید

ورودی قرمز رنگ فنگ شویی

ایجاد یک ورودی قوی به این دلیل حائز اهمیت است چون خانه ی شما به منظور توانا شدن در جذب ثروت چی به آن نیاز دارد. درب ورودی در فنگ شویی، “دهان چی” نامیده می شود و انری فراوان آن برای یک خانه با فنگ شویی مناسب اهمیت دارد. در صورت لزوم در فنگ شویی، از درب ورودی خود با بکارگیری علائم حفاظت، فراوانی و موفقیت، محافظت کنید.

برای مثال، هیچ سطل زباله یا گلدان قدیمی نباید در نزدیکی در باشد. همچنین اطمینان حاصل کنید که درب ورودی در بسیاری از مواقع بدون جیرجیر کردن باز می شود. شما می خواهید مطمئن شوید که به محض ورودتان از این در، تعادل و هماهنگی موج بزند.

مطالب مرتبط
گیاهان خوب و مناسب و گیاهان بد و نامناسب فنگ شویی

نکته سوم: به هم ریختگی ها را مرتب کنید.

اطلاعاتی درباره ی پاکسازی فضا در فنگ شویی

خانه و محل کارتان را از به هم ریختگی های غیرضروری محافظت کنید. یک فضای به هم ریخته، نه می تواند انرژی ثروت را جذب کند و نه آنرا حفظ نماید. خلاص شدن از شر چنین چیزهایی می تواند سخت باشد، بنابراین ممکن است در نظر داشته باشید که در یک دفترچه،لیستی از تمام وسایل کاربردی و غیرکاربردی خود را تهیه کنید. همچنین می توانید فقط  ۳۰ دقیقه در روز، زمان خود را به حذف آشفتگی از فضای منزلتان اختصاص دهید.

نکته چهارم: منطقه ی پولی خود را آماده کنید

منطقه ی پولی فنگ شویی خود را تعیین کنید و مراقبت بسیار خوبی از آن به عمل آورید. بطور معمول، دفتر خانگی شما محلی برای مدیریت امور مالی و کارهای دیگرتان است. شما نیازمند به کارگیری عناصری مانند چول در این منطقه هستید که نشان دهنده ی پول و ثروت می باشد. رنگ آبی و تصاویر رودخانه ها، دریاچه ها و دریاها نشاندهنده ی آب است که چوب را تغذیه میکند. همچنین می توانید از آینه ها، گیاهان و آیکون های کوچکی که نماد رفاه است، بهره ببرید.

نکته پنجم: نمایش نمادهای ثروت در فنگ شویی پول و ثروت

آن دسته از نمادهای فنگ شویی را در منزل خود به نمایش بگذارید که با شما درباره ی ثروتو فراوانی سخن می گویند. می توانید از نمادهای کلاسیک مانند کشتی ثروت یا تمثال شخصی خود درباره ی انرژی ثروت استفاده کنید.

یکی از رنگهای آشکاری که بیانگر این تفسیر می باشد، رنگ طلایی است که نشان دهنده ی یک رابطه ی پولی قوی می باشد. رنگ دیگر نمایشگر ثروت، رنگ بنفش است. شما می توانید از این رنگ ها در نقاشی ها، بالش ها، فرش ها و دیگر وسایل پیرامون خانه و دفتر خود استفاده کنید.

مطالب مرتبط
16 دکور زیبا برای جشن کریسمس

نکته ششم: از نماد ماهی استفاده کنید

برای جذب ثروت چی، خانه یا محل کار خود را با یک آکواریوم فنگ شویی تزئین کنید. این یک روش سرگرم کننده و جالب برای افزودن زیبایی و ثروت به مناطق شخصی و نیز فضای کاری تان است. شما همچنین می توانید از نمادهای فنگ شویی و تصاویر ماهی خاصی استفاده کنید تا حس ثروت را به محیط اطراف خود هدیه کنید. به عنوان مثال، از تصاویر هنری در اتاق خواب، یک ساعت به شکل ماهی در آشپزخانه یا یک پرده ی حمام ماهی شکل در حمام استفاده کنید.

نکته هفتم: تزئین با بلورهای جذب ثروت

بلور سیترین از دیرباز برای جذب ثروت شناخته می شد بنابراین اغلب در اپلیکیشن های فنگ شویی ثروت مورد استفاده قرار می گیرد. شهرت دیگر سیترین برای تقویت اعتماد بنفس اشخاص است. بنابراین می تواند انتخاب خوبی برای جواهرات شخصی تان باشد. همچنین شما می توانید از سنگ ثروت محبوب خود، مانند پیریت استفاده کنید.

یک روش خلاقانه برای نمایش بلورها این است که آنها را در یک درخت جواهرنشان مخصوص فنگ شویی در دفترخانگی خود قرار دهید تا جلوه ی زیبا و پرمعنا و درخشانی داشته باشد.

نکته هشتم: از فواره های فنگ شویی استفاده کنید.

از فواره های واقعی در داخل و خارج از خانه بعنوان یک درمان قوی فنگ شویی استفاده کنید. اهمیت ندارد که چقدر کوچک باشند.

این کار انرژی چی و ثروت تازه و مفرحی را جذب خواهد کرد. همچنین می توانید از نمادهایی که نمایشگر فواره ها باشند برای مثال تصاویری از جریان آب مانند آبشارها، اقیانوس ها و رودهانه بهره ببرید. بطور ویژه تصاویر آبی که دارای کف فراوان و نمای گسترده ای باشند در اپلیکیشن های ثروت فنگ شویی قدرتمند هستند.

نکته نهم: یک جریان چی خوب ایجاد کنید.

به طور منظم جریان چی را در خانه و دفتر شخصی خود بررسی کنید. هدف شما باید داشتن جریان تازه و قوی چی، همراه با نمادهای فنگ شویی قوی باشد. یک جریان چی خوب، ارمغان آور انرژی متحرک و رو به ترقی با وسعت، آسودگی و ریتم آرام می باشد. برای مثال مطمئن شوید که راهروها مملو از تصاویر دلپذیری بر روی دیوارها بوده و عاری از وسایل و اشیا درهم و برهم باشند.

مطالب مرتبط
22 اتاق غذاخوری با کفپوش چوبی که توجه هر بیننده ای را به سوی خود جلب می کنند

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.