مادری خوش ذوق و هنرمند کیکی به شکل مار کبری پخت

0

مادری خوش ذوق و هنرمند کیکی به شکل مار کبری پخت

کریستی تصمیم می گیرد که به خاطر جداشدن پسرش از گروه پیش آهنگ های کودک و پیوستن به پیش آهنگ های بزرگ تر جشنی فراموش نشدنی بگیرد و با پختن کیکی بی نظیر این جشن را به جشنی فوق العاده برای پسر و دوستانش تبدیل کند.

کریستی فکر می کند این تغییر اتفاق بسیار مهمی در زندگی پسرش می باشد به همین دلیل به فکر ترتیب دادن جشنی مفرح و فراموش نشدنی برای اوست.

کار شگفت انگیزی که او انجام داد از این قرار است: اسم گروه پیش آهنگی که پسر او به آن ملحق شده مخفیگاه کبری می باشد او نیز از این اسم ایده گرفته و کیکی به شکل مار کبری در نظر دارد.

اما پختن این کیک سختی هایی در پی دارد. کریستی ساعت ۵ صبح از خواب بیدار شده و ۵ کیک مجزا درست می کند. سپس هر کدام را به دو قسمت تقسیم می کند، در انتهای هر نصفه کیک، نصف کیکی دیگر ولی در خلاف جهت  قرار می دهد تا شکل مارپیچ  و تاب خورده به خود بگیرد.

این مادر خلاق با استفاده از نوعی کورن فلکس (نوعی غلات که برای صبحانه در شیر ریخته و میل می شود) سر و دم تیز مار را طراحی می کند. با تمام شدن کار طراحی  مار و کنار هم قرار دادن تکه های کیک، نوبت به تزئین آن با خامه می رسد.

خامه های تزئینی روی کیک را هم خود کریستی درست کرده است. او خامه ها را به شکل ستاره در آورده و آنها را روی کیک می چیند. برای این کار او از سه نفر از دوستانش کمک می گیرد و به شوخی می گوید اگر دوستانش نبودند تا صبح باید ستاره میچید!!!

کریستی علاوه بر خامه های آبی کم رنگ و پررنگی که برای تزئین مار استفاده کرده، برای طبیعی تر جلوه دادن کیک از خامه سبز هم در دور مار استفاده کرده و این تصور را ایجاد کرده که مار در میان چمن و سبزه ها درحال خزیدن است.

شکل نهایی کیک و طرح کامل شده  آن بسیار زیبا و اشتها برانگیز است.

 

مطالب مرتبط
آموزش طرز تهیه بانت کیک کره بادام زمینی

اختصاصی سایت وردنگار: کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.