سفری به یادماندنی به کپنهاگ : بهترین شهر جهان برای دوچرخه سواری

0

سفری به یادماندنی به کپنهاگ

در شهر مدرن کپنهاگ که دارای بهترین کافه های اروپایی و معماری و طراحی اسکاندیناوی است، می توانید با قایق به گشت و گزار بپردازید. این منطقه گردشگری جذاب و کوچک،  از قدمت تاریخی شگرفی برخوردار است. اگرچه گذراندن وقت در کپنهاگ می تواند گران باشد، راه های زیادی برای گردش در شهر با هزینه اندک وجود دارد.

مناطقی که حتما باید ازآنها دیدن کنید

مانند آمستردام، کپنهاگ نیز یکی از بهترین شهرهای جهان برای دوچرخه سواری است. برای تماشای شهر ، به آسانی می توانید، دوچرخه ای را کرایه کنید و از قسمت های مختلف آن مانند، جزیره آماگر و مجموعه کریستیانیا دیدن نمایید. علاوه بر این شما می توانید  از تور قایق سواری برای دیدن شهر از یک چشم انداز منحصر به فرد تر استفاده نمایید. باغ های تیوولی در شب ها احساس عاشقانه ای را در شما زنده خواهند کرد و موزه های بسیار خوبی نیز در این قسمت وجود دارد. مطمئن شوید که موزه ملی / Ny Carlsberg Glyptotek و موزه هنر و طراحی را به برنامه سفر خود اضافه نموده اید.

اگر  وقت دارید

دوستداران آبجو از مشاهده فرآیند تخمیر و  تست برخی از نمونه ها در موزه کالرزبرگ لذت خواهند برد. و طرفداران مد نیز می توانند محصولات طراحان، طلا و جواهر را مشاهده نمایند. برای داشتن یک تجربه منحصر به فرد ، حتما از  موزه Erotica در طول اقامت خود بازدید کنید.

کارهای رایگان لذت بخش زیر را انجام دهید

برای یک یا دو شب در کنار رودخانه Mølleå اطراق کنید.

برای شنا عازم یکی از حوضچه های آزاد بندر کپنهاگ شوید.

یک تور پیاده روی رایگان را از مرکز شهر اغاز کنید. هر روز در ساعت ۱۱ صبح پیاده روی را شروع کرده و از مناطق مختلف دیدن کنید.

مطالب مرتبط
ساخت خانه و هتل های شناور در آب در دبی

حتما از موزه فضای باز  Frilandsmuseet، که در آن بیش از ۵۰ مزرعه، کارخانه و خانه سالهای۱۶۰۰ میلادی وجود دارد بازدید کنید.

حمل و نقل

اکثر بازدیدکنندگانی که به کپنهاگ می آیند از طریق فرودگاه کاستورپ به این شهر سفر می کنند ، و معمولا کمتر از ۱۵ دقیقه طول می کشد تا با قطار  به مرکز شهر برسند. حمل و نقل عمومی به راحتی از ایستگاه مرکزی و ایستگاه Nørreport ، که قطب های اصلی قطارها و اتوبوس ها هستند امکان پذیر است. تورهای قایقرانی ساده ترین راه برای دیدن جاذبه های شهر هستند. دوچرخه سواری سریع ترین و انعطاف پذیر ترین راه برای گشت زنی است، و این شهر، شهری دوست داشتنی برای پیاده روی می باشد.

رستوران های توصیه شده

با وجود اینکه غذا در کپنهاگ می تواند برای شما گران تمام شود، اما در اینجا نیز رستوران هایی با قیمت مناسب وجود دارند

صرفه جویی در پول

پیدا کردن مغازه های ساندویچی محلی برای غذا خوردن و خوردن چیزهایی که مردم محلی می پزند .

ساندویچ چاوداری با گوشت سرد، ماهی خال مخالی، پیاز و تخم مرغ تهیه و میل نمایید.

دوستداران موزه باید کارت ویزیت کپنهاگ را به دقت بررسی کنند چرا که در ان، دسترسی آزاد به حدود ۶۰ موزه و جاذبه دیگر امکان پذیر است

در پاییز ، زمانی که هوا اندکی سردتر می شود، به کپنهاگ بروید زیرا اقامت بسیار ارزان تر از تابستان است.

قبل از رزرو، حتما  قیمت پروازها، هتل ها و اتومبیل های کرایه ای را مقایسه کنید.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.