سریعترین و قویترین ماشین جهان: ابراتومبیل الکتریکی پینفارینا بیش از ۱۹۰۰ اسب بخار قدرت دارد

ابراتومبیل پینفارینا

0

سریعترین ماشین جهان: ابراتومبیل پینفارینا بیش از ۱۹۰۰ اسب بخار قدرت دارد

شرکت پینافرینا در حال حاضر روی ابراتومبیل قدرتمندی مشغول کار است و انتظار می رود بزودی به رونمایی از آن بپردازد. تاکنون جزئیات محدودی درباره این خودرو منتشر شده و حال به تازگی اطلاعات بیشتری دردسترس قرار گرفته است.

ابراتومبیل این شرکت PF0 نام داشته و در آینده نزدیک شرکت موردبحث به رونمایی از آن خواهد پرداخت زیرا تاکنون چند تصویر تیزری مربوط به این هایپرکار منتشر شد و طراحی همانند دیگر هایپرکارها دارد و جذاب به نظر می رسد.

اطلاعات افشا شده مربوط به بخش فنی و پیشرانه پی اف زیرو است. پی اف زیرو از پیشرانه الکتریکی برخوردار بوده و برخلاف دیگر ابراتومبیل ها که موتور احتراقی پر مصرف برای آنها در نظر گرفته می شود، اما PF0 مدل متفاوتی محسوب می شود و نباید آن را مشابه مدل های قبلی دانست.

سریعترین ماشین جهان: صفر تا صد کمتر از ۲ ثانیه

پیشرانه این ابراتومبیل توسط شرکت کروات Rimac تامین می شود و خود نیز در سبد محصولاتش اتومبیل های سوپراسپرتی موجود است. گفته می شود پین فارینا پیشرانه ای را برای پی اف زیرو در نظر می گیرد که در کمتر از ۲ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد. همچنین در کمتر از ۱۲ ثانیه به ۲۰۰ کیلومتربرساعت خواهد رسید.

سریعترین ماشین جهان: قوی تر از بوگاتی

پین فارینا در نظر داشته تا ابراتومبیل قدرتمندی را توسعه دهد که به عنوان یک مدل الکتریکی برجسته است. به گزارش Auto Express، این محصول پین فارینا ۱۹۰۰ اسب بخار قدرت دارد که نه تنها از شیرون بوگاتی قوی تر محسوب می شود بلکه از ابراتومبیل C_Two ریماک با قدرت ۱۸۸۸ اسب بخار، قوی تر است. کاملا مشخص است که Pininfarina در نظر دارد قدرتمندترین هایپرکار را در میان برندهای جهانی توسعه دهد.

مطالب مرتبط
حضور بنتلی بنتایگا هشت سیلندر در نمایشگاه پکن

سریعترین ماشین جهان، قیمت ۱.۹۳ میلیون دلار دارد

همانطور که می دانید، Pininfarina طراحی محصول را برعهده استودیو ایتالیا خود قرار داده که با مهندسانی برجسته توانسته تاکنون مدل های قابلی را توسعه دهد. بدنه ای با طراحی آیرودینامیکی فوق العاده در کنار قدرت پیشرانه قابل توجه، پی اف زیرو را برتر از هر ابراتومبیلی می سازد.

پینفارینا تنها ۱۵۰ دستگاه از این هایپرکار سریعترین ماشین جهان را به تولید می رساند که هر یک قیمتی ۱.۹۳ میلیون دلاری دارند و مناسب ثروتمندان هستند.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.