بهترین گوشی های هوشمند کمتر از ۱۰۰ دلار

0

بهترین گوشی های هوشمند کمتر از ۱۰۰ دلار

بهترین گوشی های هوشمند کمتر از ۱۰۰ دلار : شرکت های تولیدکننده تلفن هوشمند هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را عرضه می دارند که در این میان برخی از آنها پرچمدار، برخی میان رده و چندی دیگر رده پایه هستند.

در این بین طی سال های گذشته شاهد معرفی اسمارتفون های مختلفی در بخش اسمارتفون های اقتصادی بودیم که هر یک ویژگی های خاص خود را داشتند. از این رو اگر شما می خواهید گوشی هوشمند اقتصادی خریداری کنید باید براساس بررسی هایی مدل موردنظر را خریداری کنید.

از این رو می خواهیم شما را با برترین و بهترین گوشی های هوشمند اقتصادی آشنا سازیم که قطعا مطالعه مطلب خالی از لطف نیست:

بهترین گوشی هوشمند: نوکیا ۲

 

شرکت نوکیا در سال جاری مدل های مختلفی از اسمارتفون های خود را معرفی کرده که یکی از آنها نوکیا ۲ نام داشت.

نوکیا ۲ را می توان یکی از بهترین گوشی های هوشمند اسمارتفونی که از مشخصات کمی بهره برده و طراحی معمولی نیز توسط HMD برای آن در نظر گرفته شده است. نوکیا این محصول خود را به عنوان اسمارتفون اقتصادی معرفی کرده که با قیمت تنها ۱۰۰ دلار به فروش می رسد. این اسمارتفون به پردازنده چهار هسته ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتزی، سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا، حافظه رم ۱ گیگابایتی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و اسلات کارت اس دی برای ارتقا تا ۱۲۸ گیگابایت اشاره کرد.

در دیگر مشخصات باید به صفحه نمایش ۵.۰ اینچی ۷۲۰ پیکسلی، باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی ۸ و سلفی ۵ مگاپیکسلی اشاره داشت.

چرا نوکیا ۲ بهترین است؟

از آنجایی که نوکیا محصولی را ارائه می دهد با قیمت مقرون به صرفه و مشخصات قابل توجه که در کنار نرم افزاری خالص تجربه کاربری کاملی رقم می زند. فنلاندیها همیشه بهترین ها را به مخاطب خود ارائه می دهند و در این میان نوکیا ۲ به عنوان مدل اقتصادی برتر در میان رقبا محسوب می شود. اگر بخواهیم به یک مدل معادل این اسمارتفون اشاره کنیم، بی شک Moto E4 موتورولاست.

با قیمت ۹۹ دلاری می توان به گوشی هوشمندی دست پیدا کرد که ویژگی های لازم را در کنار مشخصات قابل قبول دارد.

بهترین ورایزون: سامسونگ Galaxy J3 Mission 

 

Galaxy J3 Mission  یک گوشی هوشمند ارزان قیمت سامسونگ بوده که از پردازنده چهار هسته ای، حافظه رم ۱.۵ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، حافظه داخلی قابل ارتقا با اسلات کارت اس دی و برخی دیگر برخوردار است. باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری و سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا دیگر ویژگی های Galaxy J3 Mission محسوب می شود.

با قیمت کمتر از ۱۰۰  دلار Galaxy J3 Mission یکی از بهترین مدل های ورایزون است. البته در کنار مزایا متعدد معایبی هم داشته و آن دریافت بروزرسانی نرم افزاری برای مدت زمان کوتاهی است.

  و AT&T  ال جی  X Charge

 

اگر شما می خواهید گوشی هوشمند مناسب با قیمت اقتصادی از حامل های بزرگ داشته باشید، قطعا محدودیت بسیاری دارد. در این میان باید به AT&T اشاره کرد که با گوشی هوشمند ال جی X Charge بهترین انتخاب را به مشتریانش می دهد. اسمارتفونی ۱۰۰ دلاری که از نمایشگر ۵.۵ اینچی، پردازنده چهار هسته ای، سیستم عامل اندروید۷.۰ نوقا و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری بهره می برد.

X Charge باتری فوق العاده ای دارد اگرچه در عملکرد سخت افزاری نباید انتظارات بسیاری داشت.

 وT-Mobile موتورولا Moto E4

 

Moto E4 یکی از بهترین گوشی های هوشمند بوده که می توان آن را با قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار خریداری کرد. مشخصاتی چون پردازنده اسنپدراگون ۴۲۵ با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتزی، حافظه رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، صفحه نمایش ۵.۰ اینچی ۷۲۰ پیکسلی، باتری ۲۸۰۰ میلی آمپری و دوربین ۸ مگاپیکسلی برای این اسمارتفون در نظر گرفته شد.

با قیمت مناسب می توان از گوشی هوشمند کارآمدی برخوردار شد اما گاهی با قیمت بیش از ۱۰۰ دلار به فروش می رسد.

بهترین اسپرینت: موتورولا  Moto E4 Plus

 

گوشی های هوشمند سری Moto همیشه مقرون به صرفه و کارآمد هستند. در این بین باید به مدل اقتصادی Moto E4 Plus اشاره کرد که با قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار ویژگی های بزرگی دارد و یکی از بهترین گوشی های هوشمند بازار لقب گرفته است. از جمله آنها باید به سنسور اثرانگشت سریع، مقاومت در برابر آب، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و برخی دیگر اشاره کرد. شما با این رقم از گوشی هوشمندی با باتری پرظرفیت بهره خواهید برد.

البته نباید انتظارات بسیاری داشته باشید و رضایتی ممکن است برای شما به دنبال نداشته باشد.

بهترین اندروید Go : نوکیا ۱

 

نوکیا ۱ ارزان قیمت ترین گوشی هوشمند شرکت HMD بوده که با قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار به فروش می رسد. این اسمارتفون با سیستم عامل اندروید Go همراه است و از تجربه نرم افزاری مطلوبی بهره می برد. اگرچه این گوشی هوشمند ابعاد بزرگی ندارد اما برای کاربری روزانه می تواند گزینه مناسبی برای افراد باشد و تجربه کاربری خوبی را رقم می زند. متاسفانه نوکیا و HMD مشخصات سخت افزاری مناسبی در نظر نگرفتند و از این رو می توان آن را با قیمت ایده آلی خریداری کرد و به استفاده از آن پرداخت.

تاکنون شاهد معرفی اسمارتفون های اقتصادی مختلفی از نوکیا بودیم که باید نوکیا ۱ را یکی از مدل های برجسته دانست. یکی از مزایا نوکیا ۱ انتشار سریع بروزرسانی برای آن می باشد اما اگر می خواهید گوشی هوشمند سریعی داشته باشید باید از آن صرف نظر کنید.

نتیجه گیری

در لیست فوق شاهد گوشی های هوشمند متعددی بودیم اما در میان آنها نوکیا ۲ موفق شد عنوان بهترین را به خود اختصاص دهد. محصولی باکیفیت که نظر هر فردی را به خود جلب می کند. بنابراین اگر به دنبال یکی از بهترین اسمارتفون های اقتصادی هستید نوکیا ۲ گزینه مناسبی محسوب می شود.

اختصاصی ورد نگار – هرگونه کپی بداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

مطالب مرتبط
رونمایی از 4 اسمارت فون و 2 تبلت توسط آلکاتل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.