نکته ای که قبل از استفاده ماسک های درخشان کننده باید رعایت کنید

0

نکته ای که قبل از استفاده  ماسک های درخشان کننده باید رعایت کنید

در دنیای ما افراد شکاک و همچنین کسانی که بدون شک مسایل را باور می کنند، وجود دارند. افرادی که باور می کنند، به تیزرهای تبلیغاتی اینستاگرام در رابطه با ماسک های درخشان کننده صورت که به تازگی وارد بازار شده اند با حیرت نگاه می کنند و بلافاصله متقاعد می شوند که این جادویی ترین محافظت کننده صورتی است که تا بحال دیده اند.

افراد شکاک وقتی این محصول را در عمل می بینند، آنرا باور نمی کنند ولی به ایمنی ذراتی که حاوی پلاستیک اصل یا نامعلوم هستند و پوست صورت را می پوشاند بسیار توجه می کنند.کار این افراد شاید زیاد مورد قبول نباشد اما در واقع درست است.

همچنین بخوانید:

پنج راه ساده داشتن پوست صاف و شفاف برای بانوان

Too Faced و GlamGlow سعی کرده اند  مشتریان نگران را از طریق پیامهایی درباره ی درجه ی اعتبار لوازم آرایشی خاطر جمع می کنند.

اما هر کسی که تا به حال مجبور به استفاده از یک پاک کننده آرایش بر پایه ی روغن بوده تا درخشان کننده ها را از صورتش پاک کند به خوبی می داند که ذرات کوچک می توانند واقعا آزار دهنده باشند، بخصوص در پوست های حساس.

ما از یک متخصص پوست بنام دکتر تدلین درباره ی مواد درخشان کننده نظر خواهی کردیم. به نظر  دکتر تدلین ،درخشان کننده ها جزو مواد آرایشی مورد تایید سازمان دارویی آمریکا یاFDA  نیستند و بنابراین سالم بودن آنها را نمی توان تضمین کرد. به گفته ی دکتر لین:

من حتی در مورد کاربرد درخشان کننده ها در اطراف چشم نگران هستم، به این دلیل که ذرات ریز موجود در این درخشان کننده ها می تواند به قرنیه چشم آسیب بزند.

همچنین بخوانید:

۴۰ ماده غذایی که خطر مبتلا شدن به سرطان پوست را کاهش می دهد

برطبق نظر ایشان باید هر محصولی را ابتدا در ناحیه ی کوچکی از صورتتان و برطبق راهنمای مصرفش امتحان کنید و اگر در آن قسمت از پوستتان حساسیتی نسبت به آن محصول مشاهده نکردید آنرا استفاده کنید.

مانند بسیاری از موادی که در مراقبت کننده های پوستی وجود دارد سازگاری این مواد با پوست بستگی به پوست فرد مصرف کننده دارد، اما برای افرادیکه بین پوست سالم و یا داشتن ده حالت متفاوت از درخشان کننده ها باید یکی را انتخاب کنند، این موضوع می تواند خبر مسرت بخشی برایشان باشد.

اختصاصی سایت وردنگار: کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.

 

مطالب مرتبط
22 اتاق غذاخوری با کفپوش چوبی که توجه هر بیننده ای را به سوی خود جلب می کنند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.