آئودی R8 ، چرخ عقب متحرک و سرعت ۳۲۰ کیلومتر در ساعت را با قیمت کمتری به بازار خواهد آورد

0

آئودی R8 چرخ عقب متحرک با قیمت کمتری به بازار خواهد آمد

آئودی R8

با نصب سیستم  چرخ عقب متحرک، و یک موتور وسط ۱۰ سیلندر قدرتمند ، و کاهش وزن بیشتری نسبت به همتای تمام چرخ متحرک خود، برخی استدلال می کنند که R8 RWS یا آئودی R8 (  سری چرخ عقب متحرک) طرفداران بسیار بیشتری خواهد داشت . و اما هم اکنون دلیل بهتری برای این امر وجود دارد چرا که؛ بر طبق گزارش ها، نسخه تولیدی محدود آئودی R8 سیستم چرخ عقب متحرک نسبت به مدل  R8 تمام چرخ متحرک  ۲۶۰۰۰ دلار کاهش قیمت داشته و  با قیمت تقریبی کمتر از ۱۴۰،۰۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

قیمت آئودی R8

به گزارش موتور ترند،قیمت R8 RWS به طور رسمی از ۱۳۹،۹۵۰ دلار در ایالات متحده (با انتقال به مقصد) آغاز خواهد شد. که بسیار ارزان تر از مدل تمام چرخ متحرک R8، است و با داشتن تمامی آپشن ها شاید به قیمت ۱۶۶،۱۵۰ دلار برسد. البته نسخه فوق العاده تهاجمی و عضلانی ده سیلندر   R8   Plus در این گروه  از همه گران تر بوده و دارای قیمتی برابر با   ۱۹۵،۶۵۰  دلار خواهد بود.

در واقع مدل  R8  چرخ عقب متحرک دارای قیمت بسیار مناسبی است – اما یک نکته را باید در نظر گرفت و آن این است که فقط ۳۲۰ نمونه از این خودرو به ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد و گرچه تاریخ انتشار آن اندکی به تعویق افتاده ، اما  کمپانی آئودی قول داده   که این ابر خودروی عضلانی و استثنایی را تا اواخر امسال به این کشور ارسال نماید. انتظار می رود که این خودرو در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ به نمایندگی های موجود در سراسر ایلات متحده عرضه شود.
با این که مبلغ قابل توجهی از قیمت خودرو کاهش یافته، اما شما تمام آپشن های موجود در R8 تمام چرخ متحرک را دریافت خواهید کرد.. RW  چرخ عقب متحرک دارای همان موتور ۵ سیندر ۵.۲ لیتری است که توانی برابر با ۵۴۰ اسب بخار ( معادل ۴۰۲ کیلووات) و گشتاوری در حدود ۳۹۸ پوند ( معادل ۵۳۹ نیوتن متر) پا را به سوی چرخ های عقب روانه می کند. این خودرو حتی بدون قابلیت تمام چرخ متحرک،  این توانایی را دارد تا تنها در ۳.۷ ثانیه  به سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت ( معادل ۹۶ کیلومتر در ساعت) برسد و  حداکثر سرعت این خودروی استثنایی نیز چیزی در حدود ۱۹۹ مایل در ساعت ( معادل ۳۲۰ کیلومتر در ساعت) است.

مطالب مرتبط
تیزرهای فوق العاده جذاب گرند کوپه سری 8 بی ام دبلیو

علاوه بر این،  سیستم چرخ عقب متحرک این خودرو باعث صرفه جویی قابل توجهی در وزن R8 شده است. آئودی R8 چرخ عقب متحرک  دارای وزنی برابر ۳،۵۰۵ پوند (۱،۵۸۹ کیلوگرم)، است که  ۱۱۰ پوند (۵۰ کیلوگرم) سبک تر از مدل تمام چرخ متحرک می باشد. اگر چه این خودرو هم اکنون به سایر نقاط عرضه شده اما خریداران مشتاق در ایالات متحده باید چند ماه دیگر نیز برای خرید این خودروی بی نظیر صبر نمایند.

گالری زیبایی از تصاویر آئودی R8

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با ذکر نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.