آزار جنسی اوما تورمن توسط هاروی واینستین و عصبانیت او

0

آزار جنسی اوما تورمن توسط هاروی واینستین و عصبانیت او

بعد از اینکه نیویورک تایمز بمب خبری در مورد هاروی واینستین منتشر کرد، مطبوعات از بسیاری از بازیگران در مورد این رسوایی سوال کردند. آزار جنسی اوما تورمن توسط هاروی واینستین و عصبانیت او همه را شگفت زده کرد.

اوما تورمن Uma Thurman  که قبلا با وینستین کار کرده بود، درباره مشکلات آزار جنسی در هالیوود مورد پرسش قرار گرفت. ویدیوی پاسخ او مانند یک ویروس به سرعت پخش در جهان پخش شد.

 تورمن احساساتی، کسی که با هاروی واینستین، در  سریال های “کشتن قربانیان کوئنتین تارانتینو” و “داستان خلع سلاح” کار کرده بود، به مجله Access Hollywood گفت:

 “من یک صدای مهربانانه برای شما ندارم.” از آنجا که یاد گرفته ام که مانند یک کودک نباشم آموخته ام که وقتی خشمگین هستم اینطور سخن بگویم و معمولا پشیمانی خود را بیان می کنم.

فیلم اظهارات اوما تورمن:

 

بعد از به اشتراک گذاری کلیپ صحبت های تورمن توسط یک روزنامه نگار به نام یشار علی، توجه همگان به او برانگیخته شد. او نوشت:

“پاسخ اوما تورمن زمانیکه از او در مورد سیل اتهامات آزارجنسی سوال شد، این بود:”وای”.

 به قدری پاسخ تورمن غافلگیرکننده و کنترل شده بود که به سختی می توان آنرا باور کرد. ولی در عین حال روشن است که چقدر این مشکل به او لطمه وارد کرده است.

لیدیا پولگرین، سردبیر “The Huffington Post”، در توییت خود نوشت “خشم کنترل شده در اینجا باور نکردنی است.”

بیش از ۹۰ زن، هاروی واینستین را به آزار و اذیت و تجاوز جنسی متهم کرده اند، از جمله آسیا آرژانتو Asia Argento، گینت پالترو Gwyneth Paltrow و پاز د لا هورتا Paz  De La Huerta آخرین زنانی هستند که وینستین را متهم کردند.

بسیاری از بازیگرانی که با هاروی واینستین کار کرده اند نیز شروع به گفتن داستان های خود کردند، از جمله تارانتینو Tarantino ، که سریال های Thurman in Kill Bill و Pulp Fiction را کارگردانی کرده است. تورمن همچنین با پاسخ خود نشان می دهد که او داستان خودش را دارد و می گوید زمانیکه آمادگی داشته باشد آن را بیان خواهد کرد.

روزنامه نگار “میکای کی” می گوید: “در طرز پاسخ UmaThurman  حرف های بسیاری وجود دارد. “بسیاری صدمه دیده اند، بسیاری خشمگین و  بسیاری اندوهگین هستند. خوب است آنچه که او تجربه کرده را بدانید.”

پاسخ Thurman به سوال Access Hollywood’s که چگونه بسیاری از مردم این احساس را دارند اینگونه است:

“او عصبانی است از اینکه تا سال ۲۰۱۷ هنوز هم چنین اتفاق هایی نه تنها در هالیوود، بلکه در همه جا می افتد. تنها در طی سال گذشته مردان قدرتمندی همچون بیل اویرلی، تراویس اوبر و روزنامه نگار سیاسی مارک هالپرین از اتهامات مزاحمت های جنسی تبرئه شده اند.”

یک نفر در واکنش به توییت جین کرمن ” همراه با من” همکاری با “تورمن” نوشته است: “تعداد زیادی از زنان می توانند با این خشم در ارتباط باشند زیرا ما توسط نیروهای مرد آسیب دیده، مورد تجاوز قرار گرفته و تحقیر شده ایم”، ” این همکاری نه فقط در هالیوود، بلکه در جامعه است.”

هنگامی که تورمن داستان خود را بازگو کرد، از طرف بسیاری از افراد خصوصا آرژانتو، با هشتک # اوما تورمن عزیزم ممکن است صلح با تو و روح تو باشد، ما به صدای قوی خود نیاز داریم، مورد حمایت قرار گرفت.

اختصاصی وبسایت وردنگار: کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.

مطالب مرتبط
عکس نازنین بنیادی در کنار مادرش!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.