اسپاتیفای و رونمایی از اسپیکر هوشمند

0

اسپاتیفای و رونمایی از اسپیکر هوشمند

اسپاتیفای را می توان یکی از شرکت های مطرح ارائه دهنده سرویس استریم موسیقی دانست که تاکنون توانسته محبوبیت بسیاری بین افراد پیدا کرده و بسیاری از سرویس این شرکت بهره می گیرند.

یکی از پر طرفدارترین سرویس های پخش موسیقی در جهان، سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای می باشد که بر روی پلتفرم های متعددی مانند موبایل و کامپیوتر منتشر شده است.

با اینکه اسپاتیفای یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین سرویس های پخش موسیقی در جهان است اما تاکنون هیچ سخت افزاری خاص خودش نداشته است تا اینکه در این اواخر اخباری از ساخت اولین اسپیکر هوشمند شرکت اسپاتیفای منتشر شده است و به نظر می رسد اسپیکر اختصاصی این شرکت هم کم کم در راه است.

البته قبل از اینکه این شرکت بخواهد اسپیکری اختصاصی داشته باشد به عنوان یک سرویس پخش موسیقی برای اسپیکر های هوشمند گوگل و اپل مورد استفاده قرار می گرفت.

احتمال می دهیم که شرکت اسپاتیفای بخواهد یک برنامه ی خبری داشته باشد و در آن از اسپیکر اختصاصی خود صحبت کند چرا که این شرکت دعوت نامه ای را برای رسانه های مختلف ارسال کرده است که در آن دعوت نامه از رسانه ها خواسته است در تاریخ ۲۴ آوریل که برابر می شود با چهارم اردیبهشت در یک برنامه ی خبری شرکت کنند.

احتمال دارد که در این برنامه ی خبری اسپیکر هوشمند این شرکت به طور رسمی معرفی شود، براساس اخبار و گزارشات در دست احتمال دارد این اسپیکر هوشمند برای استفاده در خودرو باشد.

باید منتظر ماند و دید که شرکت اسپاتیفای در برنامه ی خبری در مورد این اسپیکر صحبت خواهد کرد یا خیر؟

شرکت اسپاتیفای نیاز دارد را برای جلب رضایت سهام داران محصولات متعدد و منحصر به فردی را طراحی و عرضه کند چرا که این شرکت چند وقت پیش سهامش را به صورت عمومی منتشر کرده است، به نظر می رسد که اسپیکر هوشمند اختصاصی این شرکت نیز جزء همین محصولات منحصر به فردی باشد که این شرکت قصد تولید آنها را دارد.

مطالب مرتبط
موتورولا به ساخت هدست واقعیت مجازی می پردازد

اختصاصی سایت وردنگارهر گونه کپی برداری با ذکر نام منبع و لینک دهی مستقیم مجاز است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.