آیا اندازه آلت تناسلی مردان در رضایت جنسی زن ها نقش دارد؟

اندازه آلت تناسلی

0

مطمئنا هر مردی در زمان هایی این سوال برایش پیش آمده که آیا اندازه آلت تناسلی ، او در مقایسه با مردان دیگر، مناسب است یا خیر؟ بسیاری از مردان اغلب فکر می کنند که اندازه آلت تناسلی آنها از آلت مردان دیگر کوچکتر است. به خاطر داشته باشید که از دیدگاه شما، وقتی از بالا به آلت خود نگاه می کنید، کوچکتر از وقتی به نظر می رسد که از روبرو یا پهلو آنرا می بینید.

موضوعی که مردان باید بدانند این است که اکثریت زنها توجهی به اندازه آلت آنها ندارند. در واقع یک تحقیق که در نشریه بریتانیایی پزشکی بین الملل منتشر شد، اعلام نمود که ۸۵% زنان می گویند که آنها هرگز احساس تحریک یا نارضایتی از این موضوع نکرده اند که اندازه آلت شریک جنسی شان چقدر بزرگ یا کوچک است و از هر اندازه و شکلی که داشته، راضی بوده اند. این واقعیت باید به اندازه کافی راجع به بزرگی یا کوچکی آلت به شما اطمینان بدهد.

به هر حال اکثر مردها ممکن است تعجب کنند که میانگین اندازه آلت مناسب به میزانی نیست که آنها فکر می کنند. بر اساس گزارش نشریه پزشکی و داروهای جنسی، میانگین اندازه آلت مردان امریکایی در هنگامی که کاملا راست باشد، بین ۵.۱ تا ۵.۶ اینچ است.

ولی برای اطمینان بیشتر، چند دلیل وجود دارند که نشان می دهند که چرا نیازی نیست که راجع به کوچک بودن آلت خود نگران باشید.

زنها آلت های متوسط را ترجیح می دهند

یک تحقیق انتشار یافته در نشریه پزشکی، با استفاده از یک روش جدید از ۷۵ زن پرسید که اندازه ترجیحی آلت مردانه را با استفاده از نمونه های چاپی سه بعدی در ۳۳ جهت مختلف انتخاب کنند. آنها آلت هایی را ترجیح دادند که دارای حجم نسبتا کوچکتر و طول ۶.۳ اینچ و قطر۴.۸ بودند.

مطالب مرتبط
علل ایجاد دوربینی چشم و درمان آن

لذا مطمئن باشید که اندازه آلت آن قدر که شما فکر می کنید مهم نیست و این از مواردی است که متوسط بودن بهتر است.

اندازه آلت تناسلی مردان معمولا کمکی به لذت جنسی زنان نمی کند

واقعیت این است که اکثر زنان نمی توانند بدلیل اندازه آلت مردان به انزال جنسی برسند. کلیتوریس یا چوچوله زن باید تحریک شود تا بتواند به اوج لذت جنسی برسد و در طول رابطه جنسی، به احتمال قوی آلت مرد به چوچوله زن مالیده نمی شود تا بتواند آنرا تحریک نماید. بنابراین راحت باشید و مثل یک عاشق خوب، ابتدا به نیازهای جنسی زن با تحریک وی برای رسیدن به یک رابطه جنسی لذت بخش توجه نمایید.

آلت های بزرگ مردان برای زنان خوشایند نیستند

مردان دارای آلت های بزرگ که در فیلم های مستهجن بازی می کنند، ممکن است ظاهرا آن گونه باشند که زن ها می خواهند ولی در واقع، اینطور نیست. بطور میانگین مهبل زن در زمانی که تحریک نشده، دارای عمق ۳ تا ۴ اینچ می باشد، هرچند که بعضی زنها دارای مهبل هایی هستند که حدود ۵ تا ۷ اینچ عمق دارند.

در حالی که مهبل در اکثر مواقع در زمان تحریک شدن، گشادتر می شود ولی اگر یک مرد دارای آلت بزرگی باشد، باعث می شود که زن احساس درد و ناراحتی کند و اگر آلت بزرگ بخواهد با فشار داخل آلت زنی شود که بخوبی لیز نشده است، فشار دادن آلت مرد بداخل آلت زن می تواند باعث ایجاد اصطکاک در قسمت بیرونی آلت تناسلی زن شده و منجر به صدمه دیدن کل آلت تناسلی گردد. همچنین آلت بزرگ یک مرد می تواند موجب ایجاد عفونت و آلودگی در الت تناسلی زن شود زیرا ممکن است باعث افزایش میکروب در مهبل زن گردد. لذا یکبار دیگر تکرار می کنم که اندازه آلت مرد مهم نیست، بلکه احساس خوب داشتن اهمیت دارد.

مطالب مرتبط
نتایج بهتر برای عمل جراحی زانو با ترکیبات طبیعی تهیه شده از سویا

صحبت آخر

دیگر لازم نیست که نگران اندازه آلت تناسلی خود باشید بلکه بجای آن سعی کنید یک عاشق فداکار و ماهر باشید که از آلت خود بدرستی استفاده می کند. به خاطر داشته باشید که مهمترین عضو جنسی که دارید، مغز شماست که باید از آن به نفع خود استفاده کنید و از شریک جنسی خود بپرسید که قبل و در طول رابطه جنسی، دوست دارد شما چکار کنید. همچنین بخاطر داشته باشید که ارتباط عاطفی از رابطه جنسی خیلی مهم تر است. با تمرکز بر بهبود روابط بجای توجه به اندازه آلت تناسلی تناسلی، موفق به تنظیم اولویت ها در جاهایی خواهید بود که باید باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.