اپل به دنبال گزینه های رنگی جدید آیفون های ۲۰۱۸

اطلاعات بیشتری در کار نیست و انتظار می رود بزودی شاهد انتشار جزئیات کافی پیرامون آیفون های 2018 شرکت کوپرتینویی باشیم.

0

اپل به دنبال گزینه های رنگی جدید آیفون های ۲۰۱۸

شرکت اپل را می توان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اسمارتفون دانست که هر سال فروش بالایی را می توان شاهد بود. این شرکت برای سال ۲۰۱۸ مدل جدیدی معرفی می کند.

شرکت اپل برای سال ۲۰۱۸ آیفونهای جدیدی در نظر گرفته که با ویژگی های مختلف و گزینه های رنگی جدید به فروش می رسد. در مجموع سه مدل رونمایی خواهد شد که یکی از آنها جانشین آیفون ایکس، دیگری مدلی بزرگتر و سوم یک مدل مقرون به صرفه با نمایشگر LCD محسوب می شود.

تاکنون شاهد انتشار شایعات بسیاری پیرامون نسل جدید آیفون اپل بودیم که هیچ یک به تایید یا تکذیب کمپانی کوپرتینویی نرسید و تماما شایعه وار بودند. به تازگی جزئیاتی درباره گزینه رنگی آیفونهای ۲۰۱۸ منتشر شده که نشان می دهد اپل قصد داشته جهت تنوع انتخاب بیشتر گزینه های رنگی بیشتری را در اختیار مخاطب قرار دهد.

پیشتر گزارش شد اپل می خواهد جانشین آیفون ۵C را با رنگ های شاد معرفی کند. Zhang یکی از تحلیلگران صنعت اظهار داشت: “در سال ۲۰۱۸ اپل سه مدل آیفون با نمایشگر LCD و OLED معرفی می کند. در این بین مدل LCD با قیمت مقرون به صرفه گزینه های رنگی متعددی خواهد داشت.” گفته شده در سال جاری می توانیم شاهد سه رنگ آبی، زرد و صورتی باشیم. اپل تاکنون محصولات خود را در سه رنگ مشکی، خاکستری، طلایی، رزگلد و قرمز عرضه داشته و برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

اطلاعات بیشتری در کار نیست و انتظار می رود بزودی شاهد انتشار جزئیات کافی پیرامون آیفون های ۲۰۱۸ شرکت کوپرتینویی باشیم.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

مطالب مرتبط
اجبار اپ استور به پشتیبانی کامل از نمایشگر آیفون X

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.