شیائومی از موبایل ویژه گیمینگ خود رونمایی خواهد کرد

0

بلک شارک از موبایل ویژه گیمینگ خود رونمایی خواهد کرد

اگر با گوشی هوشمند بلک شارک آشنایی ندارید باید بگوییم که این محصول که به معنای کوسه ی سیاه می باشد، بخشی از تولیدات شرکت شیائومی است.

گوشی هوشمند بلک شارک یکی از تلفن های همراه هوشمندی بوده که تحت نام کمپانی شیائومی معرفی می شود. مزیت این کار کمپانی چینی که می خواهد تمامی تلفن های همراه هوشمندش از نام کمپانی خودش پیروی کنند این است که حداقل تلفظ نام این کمپانی برای شهروندان بسیاری از کشورها بسیار راحت تر از تلفظ نام برند شیائومی می باشد .

تلفن همراه هوشمندی که قرار است توسط کمپانی بلک شارک طراحی و عرضه گردد ویژه ی گیمینگ می باشد که در ساخت آن از پردازنده ی منحصر به فرد و قدرتمند اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده شده است . براساس اطلاعات بدست آمده از طراحی و تولید این تلفن همراه هوشمند ، احتمال می دهیم که از رم ۶ یا ۸ گیگابایت در آن استفاده شود ، علاوه بر این احتمال دارد که از ۶۴ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی داخلی نیز در این تلفن همراه هوشمند استفاده شود .

از آن جایی که تلفن همراه هوشمند کمپانی بلک شارک ویژه ی گیمینگ طراحی شده است ، انتظار می رود که در طراحی و ساخت آن از صفحه نمایشی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز استفاده شود که می تواند مشابه تلفن همراه هوشمند گیمینگ ریزر باشد.

اگر قصد دارید یک تلفن همراه هوشمند ویژه ی گیمینگ خریداری کنید بهتر است کمی دست نگه دارید تا کمپانی بلک شارک از این تلفن هوشمند خود که مخصوص گیمینگ می باشد رونمایی کند ، البته هنوز هیچ اطلاعاتی از میزان قیمت این تلفن همراه هوشمند بلک شارک در دسترس نمی باشد اما مطمعنا این محصول دارای قیمت مناسبی می باشد چرا که دیگر محصولات شیائومی نیز تاکنون دارای قیمت ارزان و مناسبی بوده اند .

مطالب مرتبط
معرفی خودرو سال اروپا ، پژو 3008

اختصاصی وردنگار؛ کپی برداری با لینک دهی مستقیم مجاز است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.