رونمایی بی ام و از نسل جدید Z4

در نسل جدید Z4 بی ام و کابینی کاملا جدید که شبیه به سری 8 بوده را در نظر گرفته که از صفحه نمایش لمسی 10 اینچی در کنسول میانی و یک صفحه نمایش 12 اینچی در قسمت سرعت سنج فراهم آمده است. پشتیبانی از شارژ بی سیم گوشی هوشمند، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو و چندی دیگر ویژگی هایی است که در Z4 نسل جدید بی ام و می توان مشاهده کرد.

0

رونمایی بی ام و از نسل جدید بی ام و z4

بی ام و z4 : شرکت بی ام و در جریان رویداد خودرویی پیبل بچ کالیفرنیا از نسل جدید بی ام و z4 پس از مدت ها انتظار رونمایی کرد. مدلی که تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شد و در نهایت شاهد رونمایی آن بودیم.

البته شرکت باواریایی تنها نسخه Z4 M40i را رونمایی کرده که یکی از قدرتمندترین نسخه های بی ام و z4 محسوب می شود. مدلی با پیشرانه ۳.۰ لیتری شش سیلندر درون خطی که قدرتی ۳۴۰ اسب بخاری تولید می کند.

این اتومبیل کروک و کوپه کامپکت بی ام و در طراحی شباهت فاحشی به نسخه کانسپت اخیرا معرفی شده دارد. در مقایسه با نسل پیشین نیز طراحی کاملا تغییر کرده و هیچ شباهتی جز در ساختار کلی نمی توان در میان دو نسل شاهد بود.

در نسل جدید Z4 بی ام و کابینی کاملا جدید که شبیه به سری ۸ بوده را در نظر گرفته که از صفحه نمایش لمسی ۱۰ اینچی در کنسول میانی و یک صفحه نمایش ۱۲ اینچی در قسمت سرعت سنج فراهم آمده است. پشتیبانی از شارژ بی سیم گوشی هوشمند، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو و چندی دیگر ویژگی هایی است که در Z4 نسل جدید بی ام و می توان مشاهده کرد.

انتظار می رفت Z4 جدید شباهتی به مدل اخیرا معرفی شده کانسپت داشته باشد زیرا بی ام و در همان زمان مشخص ساخت که شباهت بسیاری بین دو مدل وجود دارد. با تعادل وزن ۵۰/۵۰، سیستم تعلیق M Sport، شیفتر و برخی دیگر افراد می توانند تجربه یک مدل اسپرت را داشته باشند.

گفتنیست بی ام و برای کاهش هزینه توسعه پلتفرم جدید در همکاری با تویوتا یک پلتفرم مشترکی توسعه داده که با سوپرا نسل جدید یکسان است. در حال حاضر تویوتا سوپرا نسل جدید را معرفی نکرده و بزودی رونمایی خواهد شد.

مطالب مرتبط
انتشار تصویر رندر شده از نسل جدید بی ام و سری 3

شرکت باواریایی وعده داده اطلاعات تکمیلی Z4 نسل جدید را در جریان نمایشگاه ماه سپتامبر پاریس ارائه می دهد. گفتنیست این مدل در کمتر از ۴.۴ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد.

تصاویر زیبایی از نسل جدید بی ام دبلیو Z4 M40i

هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز می باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.