تیزرهای رسمی آئودی A6 2019

0

تیزرهای رسمی آئودی A6 2019

آئودی تیزرهای سدان A6 جدید خود را منتشر نموده و در حالی که نمی توان ۱۰۰٪ مطمئن بود که این تصاویر، تصاویر رسمی این کمپانی باشند، اما ما احساس می کنیم که این تیزرها واقعی هستند.

زیرا خودروی قهوه ای موجود در تصویر دارای همان اسم مستعار و رنگی است که آئودی در هفته گذشته در یک کلیپ از A6 نشان داده بود.

علاوه بر این، طراحی نمای جلو به طور عمده با طرح منتشر شده توسط آئودی در مارس ۲۰۱۷ مطابقت دارد.

پس از معرفی گل سرسبد این کمپانی یعنی A8 و A7 Sportback در سال گذشته، اکنون نوبت A6 است که به پرچم دار کمپانی معروف آئودی تبدیل شود، با وجود اینکه آئودی از یک زبان طراحی جدید در این خودرو استفاده نموده اما باز هم ظاهر این خودرو، احتمالا شما را متعجب نخواهد کرد البته ظاهر آشنای این خودرو، نمایانگر انقلابی ظریف در نمای A6 می باشد.

این خودرو چیزی بیشتر از پرچم دار این کمپانی یعنی مدل A8  و یا مدل A4 کوچک تر برای گفتن ندارد زیرا در واقع طرح آن برگرفته از همین مدلهاست.

اما بخش عقب این خودرو به لطف بهره گیری از چراغ های پشتی جدید و حذف نوار لامپ های یکدست، ظاهر جدیدتری به خود گرفته است.

به جای این نوارهای نورانی، A6 تنها دارای یک نوار فلزی ممتد است که از یک سو به سمت دیگر گسترده شده است.

در حالی که هنوز عکس های رسمی از بخش داخلی خودرو منتشر نشده است، اما دوربین های عکاسان ما نشان می دهند که کابین داخلی این خودرو نیز تا حد زیادی به  کابین A8 شباهت دارد.

این سدان جذاب در ۶ مارس در نمایشگاه اتومبیل ژنو رونمایی خواهد شد و پس از آن نیز در اکتبر روانه نمایشگاه اتومبیل پاریس برای عرضه می شود.

مطالب مرتبط
مرسدس بنز C Class Nightfall Edition معرفی شد

منبع : motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.